Meistersinger Only

Als ik niet op meningen zat te wachten, zou ik het hier niet voorleggen.

Je hebt ook meer dan gelijk. Ik heb destijds voor de crème no1 gekozen omdat ik dat de oer-MS vind.
Ik heb alleen best bescheiden polsen. Dat maakt de no1 best fors. Ik heb soms het idee dat ik teveel wijzerplaat en te weinig band zie. En met een lichte plaat wil ik toch graag wat contrast met een donkere band zien. Een andere kleur of de perigraph zou weer wel kunnen in 43mm. Omdat daar wat meer gebeurt op de plaat.

Niet mijn foto, maar dit vat het wel een beetje samen:

2 likes

Ik snap je op zich wel een beetje.
Zou persoonlijk dan eerder naar een ‘klassieke’ MS gaan kijken in 38mm. De zwart/rosé in mijn ogen nog steeds 1 van de mooiste!:slight_smile:

Of een Perigraph in chocolate::sunglasses: Wow!:heart_eyes:

Of ook weer 1 in 38mm.?

Bij sommige duurdere MS vind ik dat je t.o.v de (veel) hogere prijs , niet altijd echt een (hele) andere ‘beleving’ krijgt op de wijzerplaat… Als je begrijpt wat ik bedoel.,:wink::grimacing:

En/maar dat heb je met duurdere ‘gewone’ horloge’s natuurlijk ook niet.:clown_face:

Al is dat met die Salthora wel weer iets anders natuurlijk…

Jammer dat de 43mm ’ je in de weg zit ’ , anders , als het dan toch een Salthora moest worden : ook dan wist ik 't wel weer…:slight_smile:

Maar goed. Ik heb zelf met MeisterSinger nog steeds een beetje een ’ hang naar het verleden '. Nog niet eens zó lang geleden.:grinning:

4 likes

Dat begrijp ik. Lastige keuze…
Persoonlijk vind ik het datumvenster een no go.

Dat is de datum, toch?

Nope. Dat is het uur waar men in zit. :slight_smile:

Het is een praktische Meistersinger. Waar je op de minuut kunt zien hoe laat het is.

Ik heb zelf ook een Salthora

2 likes

Zo leer ik nog wat bij. Dat wist ik niet. Bedankt. :thumbsup:
Daardoor stijgt het model iets in mijn aanzien ;), maar vind de looks tegenvallen.

1 like

Dat is dan weer een stapje te klein. En de Salthora Meta X is niet echt iets waar ik warm van word. Het staat mijns inziens te ver af van de eenvoud waardoor ik MS waardeer. Het doet mij eerder denken aan een damasko dan aan een MS. Niets mis mee, maar niet voor mij.

De Salthora is met 40mm de ideale maat. Met de eenvoud van MS en toch een complicatie. Weinig compromissen dus wat mij betreft. Geen idee waarom ik deze zo bar weinig tegenkom. Net als de 40mm perigraph. Is het de kastvorm? De prijs?

2 likes

Weer eens op de Meistersinger mesh, blijft toch wel gaaf!

8 likes

Cool! Dacht ook dat het de datum was.

1 like

Heel mooi
Vetgedrukte tekst

1 like

Hij is er ook in transparant…:heart:

2 likes

Transparant vind ik zelf iets minder, maar blijft een cool concept!

Wat oogt dat goedkoop zeg… brrrr

Er kan er maar één blijven…

3 likes

Oh?

Je hebt 'm al ?
Dacht dat je hem nog moest halen.:flushed:

De euh… de Salthora!:sunglasses::+1:t2:

1 like

Was ie dat maar.:wink:

Moet je IRL zien. Denk ik.:upside_down_face:

Er gebéúrt natuurlijk wel iets dan…:upside_down_face:

Nou, ik had hem nog niet toen ik de vraag voorlegde. Sinds 34 minuten heb ik hem wel. Soms, heel soms, ben ik wat impulsiever dan normaal.

En ik word er steeds blijer van. Ik vrees dat de no1 het onderspit gaat delven.

2 likes

Dibs!

1 like