Meistersinger Only

:upside_down_face:

Hier ook weer eens posten. :grin:

11 likes

Sinds kort trotse eigenaar van een Meistersinger, gekocht via Chrono, de NL 2009 limited edition

Het horloge werd echter geleverd zonder orginele papieren; de eigenaar had deze niet en de verkoper ook niet. Geen probleem! Na mailwisseling tussen juwelier, Meistersinger en mij, wordt er een nieuw certificaat gestuurd, erg blij mee!

6 likes

Ik zit al een tijdje steeds vaker naar de Meistersingers te kijken. En dan vanwege de eenvoud van de enige wijzer, maar vervolgens val ik, eigenwijs als ik ben, als een blok toch weer voor de meest wilde variant…

4 likes

Die is heeeul vet. Achterkant om van te watertanden. Echter staat niet meer op de site van Meistersinger?

Ik heb m een paar maanden om gehad bij Jos Naebers waar ik ook mijn Meistersinger Salthora heb gekocht. Echter voor mij te groot met zijn 43 mm en dat is de enigste reden waarom dit m niet gaat worden voor mij.

Als die 40 mm of kleiner was geweest… Dan had ik t wel geweten.

3 likes

Allemaal leuk en aardig, maar dit helpt mij natuurlijk niet he @whisky :wink: ;).
Op die manier heb ik nog geen fatsoenlijke dresser…

Maar goed dan kan ik me daarna richten op de Junghans Meister calender. Ook mooi.

1 like

:innocent:

7 likes

Jaaaaa… ik mag ook!!!

10 likes

Nadeel van deze Neo band is in mijn ogen toch dat 'ie relaief snel smutzig wordt. Iemand 'n idee of gewoon 'n band van Ko?

1 like

De fossil van mijn vrouw weggebracht voor reparatie, maar ze ze zijn ook Meistersinger verkooppunt.
Ik heb een keuze kunnen maken na wat passen:

Deze vond ik wel mooi, maar niet betoverend

Een no. 1

Be limited met Belgische vlag op de 21e

Maar deze was werkelijk schitterend:

Zal voor volgend jaar zijn, maar hoef niet meer te zoeken in ieder geval.

11 likes

Prachtige Perigraph!

2 likes

. Monograph

14 likes

. NL Edition

8 likes

Meisterfans.

Wat zou in jullie ogen de reeele (inruil) waarde zijn van een no2 uit 2009? De AM604. Misschien komt er dan nog een Meister in de collectie!

Tja…

Het ligt er een beetje aan wat je er e.v.t voor over hebt.

Nu ze zo duur zijn geworden zijn de 2e handsprijzen ook nog vrij fors ten opzichte van de nieuwprijs.

Nr.02 in 2009 : nieuwprijs 1.150 -

700,00 a 800,00 euro als het echt een mooie is?

Gevoelsmatig ga je aan 600/650 denken , maar daar zet het niet meer tegen af.

Een favoriet model zou ik ( in mooie staat ) ongeacht jaartal zo’n 750,00 voor over hebben.

Alles daaronder is dan meegenomen.

Succes.:slight_smile:

Mijn nieuwe aanwinst, Pangaea.

12 likes

Ik heb toch een vraag. Voor mijn vrouw heb ik onderstaand horloge op het oog. Maar paar twijfel punten. Het ‘glas’ staat bol en is geen safier. Is gewoon kunstof.

Hoe is de kwaliteit ervan bij dit merk? Zot ik na enkele maanden al met krassen te kijken?

1 like

Daar heb je een punt… bij mijn vrouw ging het glas er echt aan. Krassen en scheurtjes bij de aansluiting. Ligt echter niet alleen aan het horloge, mijn Speedmaster ziet er na jaren nog steeds uit om door een ringetje te halen😉

Daarom de vraag… vrouwen zijn niet zo zuinig op spulletjes!