Meistersinger Only

Die linker alstublieft! Ik was eerst voor de salthora meta gegaan omdat ik een MS met iets meer kleur en contrast wilde. Naast mijn ivoor no1. Maar deze bleek net iets teveel kleur te hebben. Als er nog een MS komt, wordt het een blauwe Perigraph, Adhaesio of Salthora.

Deze is dus weer weg:

Blauwe Perigraph is king. Wat een geweldig horloge…

nr. 329/333

Voor mij hadden die twee wijzer modellen niet persé uit de collectie gemoeten… Zijn óók mooi.

3 likes

Mag ik hieruit opmaken dat je er graag vanaf wil? :wink:

Van de blauwe perigraph?
Dan zou ik 'm eerst moeten kopen.:nerd_face:

Ah, nu zie ik het. Nou, kopen dat ding! Dan neem ik hem over een paar maandjes wel van je over.

Binnenkort, binnenkort…

Maar komt nooit te koop. :grin:

Meistersinger, de eenvoud .
Wat heb je nodig …dit en meer niet.
Prachtig

Deze bescheiden bijdrage toch maar even plaatsen in dit draadje…

9 likes

Aansluitend bij de vorige post, het horloge gaat vaak af bij het gitaar spelen .

2 likes

I[quote=“Shining, post:311, topic:99996, full:true”]
Aansluitend bij de vorige post, het horloge gaat vaak af bij het gitaar spelen .


[/quote]

Is dat nodig, vind je? Bij activiteiten met risico voor de kast doe ik het ook wel.
Of draag je je horloge aan de pols van je ‘slaghand’?

2 likes

Bij elke beweging voel je wel het horloge, dat kan storend zijn. Dan wil ik vrijheid zonder enige beperking. En Tijd en muziek wil ik ook totaal gescheiden houden!

2 likes

Beste Rene,
Ben je nog steeds tevreden over deze band? Mijn Perigraph komt komende week aan bij de juwelier met leren band maar ik ben meer fan van staal. Echter is de prijs van de originele milanaise band wat pittig :blush: ik leg liever die 300 aan de kant voor de volgende horloge :rofl:

Ben super tevreden over deze Milanese. Doen. Lekker die 300 ergens anders aan besteden !

2 likes

Ik begrijp heel goed dat 300 euro veel geld is voor een stalen band. Maar de kwaliteit van de meistersinger milanese is echt fantastisch.
De kwaliteit straalt er aan alle kanten vanaf. Het is niet dat je alleen op de sluiting een opdrukje met Meistersinger ziet, het is veel meer dan dat. Hij is heel net afgewerkt, zwaar en zit heel strak in elkaar.
Voor mij was het in ieder geval het geld waard. Hij doet niet onder voor die van Breitling (die overigens ca. 700 euro vragen).

7 likes

Wauw nu ik hem zo zie ga ik deze toch bestellen :heart_eyes: sluiting is ook stuk mooier.

2 likes

@TMY,
Als je DIE sluiting mooier vindt, gewoon doen!
(is wel een brede lap ijzer onder je pols…)

https://myalbum.com/photo/jAgQNGtsW36K/540.jpg

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/e/4/3e44305e91e453348f1a21aa3c020275e821ffb1.jpg

Ik heb bij Peter van Baal (www.eugenevanbaal.nl )
ook de originele Meistersinger Milanese gepast.

En toen wist ik het !

R.

1 like

Goeie tip, eerst passen en dan kiezen. Zijn allebei mooi

1 like

Meistersinger City Edition Rotterdam Limited Edition no.01
€ 1.950,00
http://link.marktplaats.nl/m1271629478?utm_source=whatsapp&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Mooi ding deze :heart_eyes:

1 like

Ik heb er nog eentje te koop staan… zit wel een horloge aan😜

1 like