Meistersinger Only

Heel mooi. Maar niet 3k mooi.

1 like

Kan toch blijven genieten van mijn meistersinger :heart_eyes: zit er aan te denken om een mesh band er op te zetten, maar ik weet niet of het zo mooi staat bij deze kleur wijzerplaat. Misschien te flets? Heeft iemand van jullie dit horloge op mesh? Misschien een foto? Ik heb hem nu op blauw leer

5 likes


Mooie speeltjes -30%

2 likes

Meistersinger heeft nu aan aantal nieuwe modellen uitgebracht, waaronder duikers look-a-likes:
https://www.meistersinger.com/en/collection/single-hand-watches/salthora-meta-x/infos/Clocks.html

Persoonlijk vind ik ze spuuglelijk, maar mooi om te zien dat het relatief jonge merk bezig om hun catalogus uit te breiden.

Waar ik wel gecharmeerd van ben, is een van de uitbreidingen op hun bestaande lijn Pangaea (PM917G)

meistersinger-pangaea-pm917g-8865695

2K vind ik voor het model teveel geld, maar tussen de 1300-1400 was ik direct naar de juwelier gegaan.

1 like


No 3 weer eens om gedaan. Blijft een fijn klokje.
Gekregen van mijn vrouw ter ere van de geboorte van onze zoon. En gedragen tijdens onze bruiloft 2 jaar later.

7 likes

Eindelijk gevonden, besteld en nu ook onderweg :grinning:

cc46287ddcd635ab7870f17427b60a41aaafc79a

6 likes

Wat vinden jullie de mooiste meistersinger.

Voor mij is de mooiste Meistersinger de Circularis CC308… maar dan zit je ook bij de duurdere te kijken :flushed:

1 like

De eerste is de beste! De 1Z en als hand opwinder natuurlijk.

Perigraph. Blij mee

7 likes

Crosspost…

imagehttps://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/f/6/df6c817a34b778926d0f37bca28c06e9bb14353e.jpg

6 likes

Wat vinden jullie van de 2018 edition
Ik ben er niet echt kapot van helaas

Ik heb weinig tot niets met alle nieuw uitebrachte Meistersingers.
Ik vind 't helemaal niks eerlijk gezegd.

Doe mij maar een 38mm Perigraph of een NEO in 36mm.

Is die weer 43mm?

Verder wel aardig qua kleurstelling. Best chique.

edit: Ik zie het al, 43mm. Weer veel te groot dus.

Mijn meistersinger perigraph heeft na drie dagen de geest gegeven. Loopt niet meer. Terug Nasr de juwelier vanmiddag

:scream: :scream: :scream:
Hopelijk is het een klein euvel!!

1 like

Nieuwe gekregen

4 likes

Nieuwe Python band voor de MS LTD 2013 is binnen.:smile:
Vind hem prachtig… kijk maar!


6 likes

11 likes

Een vriend van me ( zo gaat dat dan) kan een Meistersinger horloge kopen voor een redelijk bedrag.

Er is echter een probleem; er ontbreekt een wijzer. Is het een dure zaak om dat in orde te laten maken?

Graag advies, dank

3 likes