Meistersinger Only

Het gaat redelijk Han. Grootste deel van 2019 zonder Meistersingers gedaan. Nu even een kleine terugval. Even kijken of ik toch niet aan die 40mm kast kan wennen.

Edit: Heel 2019 zonder Meistersingers. Knap he?

4 likes

Wat ehh…aubergine van je.:eggplant:

1 like

Voor de liefhebbers uit Rotjeknor.

Limited uitgave door Van Willigen ter ere van hun 50jarig bestaan. Uitlevering in april meen ik.

Ik vindt hem op zijn minst, leuk.

2 likes

Blegh.
Die euromast hebben ze eerder geprobeerd. Ik houd er niet van. Dat 010 is nog wel geinig, maar wel erg prominent aanwezig.
Ik ben fan van meistersinger, maar dit horloge vind ik maar een rommeltje.

1 like

Mijn blauwe No1 proefballon (28/48)

10 likes

Helaas niet gelukt. Het moet dus een 38 mm Perigraph worden. Dus als iemand er een weet…

De salthora is mooi, maar toch niet de MS voor mij.

3 likes

No3 vandaag :dash::dash::dash:

3 likes

Ik de No1 vandaag :slight_smile:

6 likes

Deze lijkt er op :slight_smile:

5 likes

Wat een nieuw bandje al niet met het draagplezier kan doen. :smile:

3 likes

De Singular maar eens op een Ward mesh gezet.
Prachtige combinatie, die ook nog eens lekker draagt.

5 likes

Klein upje voor de Meistersinger!

4 likes

Hallo medeforummers,
Iemand van jullie Meistersinger fans geïnteresseerd in het bijwonen van een MS event op dinsdagmiddag 10 maart in AMSTERDAM? Start inloop 15.00 uur. Georganiseerd door het magazine en platform Horloge24. Er zijn nog een paar plekken beschikbaar. Stuur even een pm als je er heen wilt. Dan stuur ik je het programma.
Groet, Cricket

3 likes

Ik ga eens kijken hoe snel service is bij Meistersinger. Heb hem dit weekend weggebracht. De klok had een gangreserve van 10-20 uur, totaal verschillend ook nog eens.

Oh jammer dat ik het nu pas zie! Dat klinkt leuk! (als het nog doorging)

2 likes

Net terug van wederom een horloge event :grinning:. Vanmiddag heeft MeisterSinger zich in Amsterdam gepresenteerd. Leuke horloges met een duidelijke boodschap van ‘onthaasting’. De minuten doen er immers niet toe bij de MeisterSingers.

Directeur MeisterSinger

De collectie

Leuke weetje. Het logo van MeisterSinger is in de muziek het teken dat een toon iets langer moet worden aangehouden. Een rustmoment derhalve dat weer aansluit bij de filosofie achter het merk.

Had dit verslag voor andere geïnteresseerden al opgesteld. Was het laatste event voordat de Corona crisis echt toesloeg.

6 likes

Gaaf!! mocht er nog een keer zo’n event zijn ik hou me warm aanbevolen :slight_smile:

1 like

Hoi, dat logo is een fermate - naar mijn smaak op zn kop.
Maar blijkbaar mag dat.

Heb ook wel erns gehoord dat het een persoon is, en wel een Meesterzanger natuurlijk.

1 like

Dank voor je toelichting. Heb begrepen dat je dit teken zowel boven als onder een muziekregel kunt aantreffen. Op z’n kop en omgekeerd :crazy_face:

Leuk verslag, waarvoor dank! Vandaag toevallig een van mijn twee MeisterSingers om, dit is een van de eerste blauwe No1’s gemaakt, nummer 28 om precies te zijn :wink:

2 likes