Wat mooi en schattig, en ook de Meistersinger.
Toen Marco mijn enige jumping hour mee nam kon het natuurlijk niet lang duren
De Salthora werd Salthora Meta X
Wat een mooi jumper, zou een verplichting moeten worden in elke collectie.
Naar deze heb ik ook even gekeken, maar die ik van u hebt overgenomen vond ik beter passen bij mij.
Ik ben natuurlijk nog altijd zeer blij met mijne.
Welke moet er nu extra het nest verlaten.
Geniet van de springende uren.
Staat je super.
Dank je Guus, ik ben er erg content mee!
Ik vind het horloge in werkelijkheid nog veel mooier dan ik had gedacht, ik had hem nl. nooit in het wild gezien, maar hij overtreft mijn verwachtingen.
Een heuse Meistersinger, maar een beetje hybride, ook nog diver-allure
Ja, je kunt niet zonder🤣
Ben ik met u eens. En zeker gezien de Unomatic(s🙂) en de gele Mellow Yellow in uw collectie is de klassieke Salthora de beste keus.
Hahaha, ja, dat is een goede vraag. Er moet inderdaad ook wat (meerdere) uit.
Gisteren ‘met pijn in mijn hart’ mijn Pequignet Manifacture te koop gezet
Eén ding is zeker, mijn Meistersingers zijn blijvers.
Morgen ‘ruig’ werk, dan blijft hij thuis, maar ik huppel het weekend door Fijn weekend alvast.
Ik heb m’n Salthora Meta X verkocht.
Ik merk dat ik nu toch een MS mis in m’n collectie waar er 1 hoort te zijn.
En dus ben ik naar deze aan het kijken:
Als ik m voor de juiste prijs tegenkom sla ik toe
Een heerlijke combi
That is the spirit!
Terwijl het zo leuk merk is met een enorme variatie aan modellen. Maar (op één misser na) altijd trouw aan het 1-wijzerconcept. Maar zo veel variaties en kleuren mogelijk. En perfecte bandenswappers. (wat ik zelf eigenlijk nagenoeg nooit doe)
Hier wel. Het 24uurs-model op 2 verschillende banden. Ik moet wat keuzes maken in welke horloges te houden en welke niet, deze overwoog ik wel eens weg te doen, maar dat duurde nooit lang, want van Meistersingers kan ik moeilijk afscheid nemen.
Hahaha, laatst een Salthora van de hand gedaan om meteen een Salthora Meta X terug te kopen
Blijft een prachtig ding. Ik ga echt een keer de zwarte perigraph kopen. Ook zo mooi.
Inderdaad prachtig. En die kast is echt heel mooi zwart. Diep zwart, zonder glans, maar duidelijk metaal, geen ‘verf’
Een horloge met een uur én een minuten wijzer. Gewoon horloge dus. De naam heb ik verdrongen
(Topic is overigens wel eens vervuild met deze misser😀)
Ja die is vreselijk idd
Ondergewaardeerd merk helaas.
U bent koning, u heeft de klok ook