Meistersinger Only

Geen idee welke referentie het is, maar het is een 43mm No1 van ongeveer 10 jaar oud, beperkte serie van minder dan 50 stuks die ze gemaakt hebben om de blauwe wijzerplaat te testen in de markt, vandaar ook het gekkigheidje met 13 ipv 01 :wink:

2 likes

Leuk! Temeer ook omdat 13 mijn geluksgetal is :wink:

1 like

Prachtig

1 like

Ja hè!

Ga hem morgen te koop zetten dus je hebt mazzel. Het is het sentiment van het eerste echte horloge. Maar ik draag het niet.

O, wacht. Jij bedoelt de fiets zeker?

1 like

Correct

1 like

Sorry, niet te koop.

1 like

Mooi! Is dat een bandje van meistersinger? Ik denk dat die ook niet misstaat op die van mij.

7 likes

Nee, is van Geckota. Deze volgens mij:

Stanton Genuine Italian Leather Padded Watch Strap (watchgecko.com)

1 like

Lekker veel activiteit hier.

Ik doe mee.

5 likes

6 likes

Hier is ie dan. Net uit de brievenbus gehaald!

6 likes

En ik ga er weer vandoor. Mooi en draagbaar maar toch niet de MS voor mij. Laatste poging wordt een 38mm Perigraph. En dan nu een zwarte. Daarna geef ik het op.

1 like

Erg vet, die Metrissen. Zelf vind ik nato-bandje er net erg goed bij passen en elk ander bandje minder. Smaken… :grin:

1 like

Ik haat nato’s. Er was er eentje op van de vorige eigenaar. Heb’m zelfs niet omgedaan ermee. Dadelijk eruit gezwierd

Mooie prijs!

Wat te klassiek voor mij - vandaar dat ik voor een metris gegaan ben. Eerste indruk : dikke blij. Is gewoon het eerste 20mm bandje dat ik tegenkwam da ik erop heb gezet. Ik heb er denk ik niet veel andere :roll_eyes:

4 likes

Mijn collectie

10 likes

Post met een dubbele reden
-topic beetje levend houden
-schaamteloze hint:
Door de komst van de Tudor BB58 Bronze gaat deze bronzen Meistersinger eruit. Hij is door mij precies 10x gedragen en ik vrees dus dat dat nu nog minder gaat worden door die Tudor. Iemand interesse voordat ik een topic in 't blauw aanmaak?

3 likes

6 likes

Mooi proficiat!

1 like