Meistersinger Only

Mooi, mooi de jumping hour

Ik vandaag deze.

Edition 2006, 111 stuks, full lume en ik heb er één.

8 likes

Jij hebt het kleine broertje toch nog?

Fraai!

Ik heb van één Meistersinger er 1 uit een serie van 25 stuks. Mijn zoon vind dat zo bijzonder dat ik hem niet mag verkopen. (Hij kijkt gelukkig nooit in het blauw😊)

1 like

Het Meistersinger, tijd voor een nieuwe virus begint weer te kriebelen.

Ik ben aan het twijfelen tussen de nieuwe Primatic, de unomat of ene mooie zwarte uit het blauwe hier.

Weer keuze stresssssss hier,

2 likes

Heb jij die toen gezien bij mij? (de Singulator?)

Die Unomat is idd echt heel mooi en in meerdere uitvoeringen verkrijgbaar.

De Primatic is prima, maar voor mij de minste van die drie. Ook in jouw collectie gezien, met weer gangreserve.

Maar moeilijke keuze, die alleen jij kan maken. Je bent in ieder geval altijd welkom zonder

om de zwarte te zien, Duveltje te drinken…

Goed weekend :+1:

1 like

Het is weer de 5e :smiley:

9 likes

Ik vrees dat het geen blijvertje is … gegadigden kunnen me PM’en.
Heerlijke specs - daar niet van … maar ik ben streng geworden voor wat er in de doos mag blijven.

3 likes

Deze wel bij mij, mijn favoriete MS, die ook nog door mijn vrouw wordt gedragen af en toe.


Heerlijk hoe exact en snel het uur verspringt :slightly_smiling_face:

Ik ook :slightly_smiling_face: Een andere MS heeft vandaag net zijn gang naar C24 gemaakt

1 like

Ai ai ai

Is de heer Meistersinger aant ontmeistersingeren.

Ik deze vandaag tussen de zee en de palmbomen.

7 likes

Mooi!

2 likes

Ik probeer de collectie in het algemeen wat te verkleinen en diverser te maken. Ik heb nu nog 5 Meistersingers en idealiter heb ik er 2 à 3 in de collectie. Dan krijgen ze ook wat draagtijd, want ik draag ze (ook omdat het er 5 zijn) te weinig.

Het blijft een favoriet merk waar ik een zwak voor heb en ze zullen altijd onderdeel van mijn collectie blijven.

Mooi! Veel plezier daar :+1:

1 like

5 likes

Vanmiddag centrum Dedemsvaart.
:slightly_smiling_face:

8 likes

6 likes

Ik ook vandaag :slightly_smiling_face:

5 likes

In het echt nog veel fraaier. Heel bijzonder hoe bol de wereldbol is, die is zeker niet plat. Geeft echt de indruk van een globe

11 likes

Leuk zo’n topic voor jezelf :slightly_smiling_face:

8 likes

Je bent niet de enige hoor✌🏻

6 likes

Dank je, heel fijn :grinning:

1 like

Doe je ex-geliefde volgende week weer om als ik weer thuis ben, zodat je nog een beetje kan meegenieten en er meer traffic is🤗

2 likes

Ha, tof, dat is leuk!
Goed weekend!

2 likes