Wijntje erbij, top.
Schaamteloze zelfquote! Gister gekeken bij een zwarte Pangaea day date. Ik vond deze, wat ik verwacht had, iets te druk. De maat was op zich geen issue. Maar ik vind de kastvorm van de 40mm wel erg slank. Misschien net iets te elegant. Of rank, ik heb het juiste woord nog niet gevonden. Ik had mijn no1 mee om te vergelijken, en ik denk dat die kast mijn voorkeur heeft. Lang verhaal kort: kijken voor een Perigraph 43mm in blauw (1e keus) of een andere donkere variant… En met een schuin oog naar de singular kijken.
Heren!
Ik heb op mijn Meistersinger een kleinere kroon zitten, maar wil deze graag vervangen voor een grote. Iemand tips waar ik deze los kan bestellen?
Hoor graag,
Bjorn
Mooi
Hoe limited is limited?
Nummer 28 van 48, redelijk limited dus
Is de allereerste blauwe Meistersinger die ze volgens mij in de markt hebben gezet om te kijken of de kleur goed ontvangen werd. Omdat het een limited edition is staat er 13 ipv 01 op de 1u positie.
Mooie versie! Die 13 was me nog niet eens opgevallen
Thanks! Had er eerst een grijs/blauwe Bond-NATO band op, was ook een goede combo, die gaat misschien weer terug als ik de bandenwisseltool van Bos ontvangen heb. Heb jij nou ook een blauwe of is het zwart? En welke band heb jij erop?
De 13 is idd een soort easter egg
Mijn No1 is zwart
Overigens ook een limited (220/222) met opgelegde zilveren indices.
Op dit moment heb ik er er een bruine cordovan lederen band van Meistersinger op zitten.
Cool, nog nooit een zwarte Meistersinger gezien! Behoorlijk uniek lijkt me!
Hoe uniek het is weet ik niet. Er zijn er in ieder geval nog 221
Vorig jaar hadden ze de AM3303 in het No1 assortiment. Deze noemde ze zwart, maar was meer donkerbruin in de zon.
Die van mijn is echt diepzwart en lijkt soms blauw door het saffier, erg mooi al zeg ik het zelf.
Wat & waarom zou jullie keuze zijn;
Meistersinger Perigraph of Meister singer Neo in de volgende uitvoeringen:
De Perigraph is soort van mijn droom Meister, maar vond hem vrij grof om de pols. De Neo pakte me echter gelijk kwa looks… En is super fijn om de pols. Als ik de foto’s van de Neo zie istie alleen niet mooi… Doen 'm geen recht…
Perigraph!
En dan de 38mm versie
Nadeel is de lange lugs bij MS waardoor 43mm al snel over "hangt "
Aaah, 38mm zou een boel veranderen.
Hier kun je de 38mm voor een leuke prijs krijgen:
Je kunt ook nog kijken naar de Pangaea Day Date van 40mm, zit er mooi tussenin
Zeker ook de Perigraph!
Staat ook op mijn lijstje en zelfs een paar keer geprobeerd, vind alleen dat het grijs/bruin een beetje flets oogt op mijn huid dus nog niet gekocht (heb nog twee No1’s in het blauw en ivoor dus die kleuren vielen sowieso af).
Daarom nu een Omega Speedmaster FOIS gekocht Over een jaartje ofzo weer eens gaan kijken voor de Perigraph, misschien zijn de kleuren dan ook net iets anders. Maar echt een HEEL mooi horloge. De Neo vind ik zelf iets te fragiel, wordt volgens mij ook veel aan vrouwen verkocht.
Exact. Voor ‘de man’ hebben ze de Neo Plus uitgebracht.
Daarbij heeft de Neo plexiglas, wat ik persoonlijk wel een minpunt vind.
Neo plus bedoel ik ook.
Die is 40mm inderdaad, maar draagt al klein door vrijwel geen Lugs.
Nu wordt Meistersinger bijna nergens voor een leuke prijs aangeboden, maar tweedehands lijken ze het niet heel goed te doen. Geduld hebben & wachten op de juiste gebruikte? Of gewoon nieuw aanschaffen?