Meistersinger Only

hou het zo :wink:!

Nee is van mijn broertje.
Die heeft hem vorige week bij Ruud gehaald ja.

1 like

Onder de kerstboom een nieuwe donkerblauwe nato van Meistersinger. Gisteravond in gebruik genomen. En, als ik het zelf mag zeggen, wat een prachtige combinatie :heart_eyes:

5 likes

De verschillende Meistersinger banden doen het goed op de Metris. Erg veel plezier van/met dit horloge!

4 likes

Erg leuk model met werkelijk geweldige kastvorm.
Als ik mezelf niet had voorgenomen niet nog meer Meistersingers in de collectie te nemen…

1 like

…anders had je het wel geweten :sweat_smile:

Ik vind het (nog) steeds een verrassend horloge. Het is zeer goed afleesbaar door de witte einzeiger tegen de (diep)donkerblauwe wijzerplaat.
En het draagt ook met een nato fantastisch door de vorm en afmeting van de kast. En zo heeft het horloge wel meer verrassingen die ik vooraf niet had kunnen bedenken maar wel mag ervaren. Een blijvertje. Denk ik…

1 like

Het blauw van MS is vaak betoverend!

Geniet ervan!!

:smiley: Anders PB’tje

1 like

8 likes

Stilletjes hier!
Dan maar even een plaatje van mn No. 3 met Kaufmann alligatorband :sunglasses:

10 likes

De Unomatik weer eens.

8 likes

7 likes

6 likes

mooi ding, wel er wel een in mijn collectie :wink:

2 likes

De drukte hier vandaag inspireert me tot een wissel, de eerste Meistersinger dit jaar :blush:
Ik heb ze allemaal te koop staan ivm draagtijd, maar ik hoop dat deze overblijft :smiley:

6 likes

is deze pas bijgekomen?

Meteen met de cash van de Salthora Meta X gekocht, zelfs tijdens afbouwen zijn ze verslavend :smiley:

zo wordt het lastig afbouwen…

had je primatic nog verkocht?

Ik ben heel 2022 aan het afbouwen geweest en eindigde gelijk
. Het is moeilijk :rofl:

Die heb ik nooit gehad

Bedoel je deze? De Unomatic?

1 like