Te gek voor woorden eigenlijk, een heel erg mooi horloge, maar een erg lastige tante om op de foto te krijgen. Ik ben aan het wachten op het gouden uurtje, een keertje zonder reflecties van wat dan ook.
Dat mis ik nog in mijn collectie, een mooie bronze Meister.
Ik vandaag dagje rust met deze om de pols
En er is ook nog een Meistersinger incomming.
Ra ra ra slechts 150 stuks en er is geen enkel bandje dat hem goed past, straks de foto’s.
Doe uw gok.
Waar blijven de foto’s dan? Of maakt Meistersinger nu ineens ook zakhorloges?
Lang naar gezocht, ze worden ook niet snel aangeboden, dus toen ik deze zag direct gereageerd.
Ik ben blij.
Zo dan! Echt te gek . Gefeliciteerd. Hij zal zich wel thuis voelen bij je
Wauw gaaf! Gefeliciteerd met je bijzondere en mooie aanwinst!
Een zakhorloge geeft weer een hele nieuwe beleving met tijd aflezen en hoe te dragen.
Ik zie hem staan op chrono, dat is wel een top-deal zeg! Als ik hem niet al had had ik op koop geklikt Go for it!!
Van alle Meistersingers die ooit een plekje in de horlogedoos hadden is dit toch wel één van mijn favorieten. Mega-chique combi van rose ‘‘goud’’ op zwart.
Tadaaaaa
Vanmorgen vanuit Nijmegen naar De Haag gereden.
De winkel was al een feestje om te zien.
Eenmaal binnen was de keuze snel gemaakt, een als nieuwe NL editie 2005.
Extra achtergrond, het leek me leuk om een horloge te kopen uit het geboortejaar van onze zoon. En dat is gelukt.
Erg blij met m’n nieuwe aanwinst.
Mooi! Veel plezier van je NA en het bijpassende verhaal! Wordt een erfstuk?
Het idee is inderdaad om het horloge uiteindelijk door te geven, maar ga er eerst zelf van genieten
Gefeliciteerd met deze prachtige NA!
Roségoud op zwart (volgens mij) is niet te versmaden. Hele mooie einzeiger
Geniet ervan. Hij is inderdaad heel mooi.
Fraai! Gefeliciteerd met de aanwinst. Je geeft je zoon een mooi vooruitzicht. Doe je goed.
Overigens is het vandaag Meistersinger dag vandaag. Zo fijn om horloge in lijn te brengen met een hoognodig rustig dagje. Ontspanning vind ik in de keuken… Fijne avond allemaal!
Wat gaaf! Die heb ik nog nooit eerder gezien, hoe oud is hij?
Mooi allemaal weer! En nu ophouden met delen van foto’s . Krijg kooplust hierdoor