Meistersinger Only

Oei. Pijnlijk moment. Zo te zien en lezen niet onoverkomelijk. Maar 't is niet wat je wil voor horloge en portemonnee. Hoop dat 't zich snel laat fixen.

2 likes

Nachtmerrie van elke horloge liefhebber… :confounded:

2 likes

Allen, ik ben op zoek naar een ivoren wijzerplaat voor een ouder model Meistersinger No3 met op de wijzerplaat Automatik geschreven (met een K) ipv het nieuwere Automatic. Model nummer AM903. Wie kan me wijzer maken? Is namelijk niet meer leverbaar bij Meistersinger zelf.

Dank voor jullie hulp. Vr Gr alirsf

9 likes

Mooi Anthony👍
Toffe band ook. Origineel?

1 like

Dank je!
Yes, originele Meistersinger band. Donkerblauw, nabesteld en past perfect bij de donkerblauwe wijzerplaat. Oorspronkelijk is de Metris geleverd met de lichtblauwe Natoband.
Deze banden van Meistersinger dragen heerlijk, gemaakt van mooie materialen en zijn goed afgewerkt. Nee, ik heb geen aandelen of ander aanmerkelijk belang :sweat_smile:

1 like

De suède banden van Meistersinger zijn ook top👌

1 like

Klopt helemaal. Misschien zelfs wel wat ondergewaardeerd.

1 like

Grapje mag toch wel…?

Een bekende juwelier in Nijmegen :wink:

7 likes

Blijft leuk!!

Deze ook trouwens:

9 likes

9 likes

Een vriend van mij heeft deze met ivoorkleurige wijzerplaat. Dit horloge verraste mij positief toen ik hem in de hand had. Dan kun je ook pas echt oordelen hé. Heel mooi :ok_hand:.

2 likes

Thx :blush:

7 likes

Een plaatje toch hoor Marco! :heart_eyes:
Ik heb goede herinneringen aan dit horloge.
Ik weet dat je er 2 hebt, als je er één wilt ruilen😉
https://www.horlogeforum.nl/t/meistersinger-editie-nl-2005/463969/19

Heb er zeker 2 in de collectie, zijn ook zo mooi, dat ik er 2 moest van hebben.
Is gewoon een mooi fijn horloge, en dat met die lume

Maar ik wil zeker ruilen tegen de Zenith of de JLC :stuck_out_tongue_winking_eye: :crazy_face:
Maar ik zal er zeker eens over nadenken.

En zojuist nog even telefoon van de juwelier gekregen, volgende week nog een meister erbij, foto’s volgen.

4 likes

Ik houd het in de gaten, reuze benieuwd😃

:+1::+1:

4 likes

Deze man weet van geen ophouden! :ok_hand: :innocent: :100:

Ben benieuwd! Doe direct even collectie foto voor ons🤗

2 likes

11 likes