Meistersinger Only

Staat mooi op die grijze muur👍

Heb jij nu je motorfiets in de kamer staan?

1 like

Jazeker.

En ik ben geen vrijgezel, de dame in huis was het er een soort van mee eens. :grin:

1 like

Geweldig! Ook een plaatje van een Ducati!

Maakt het de motor ff pakken niet ingewikkeld?

1 like

Normaalgesproken gaat de 748 in mei of juni uit de woonkamer naar de garage maar daar is dit jaar niet van gekomen.

Is een van de eerste 748s-en en niet versleuteld.

Voor mij een van de mooiste motoren ooit gebouwd. Maar ik zit er als een aap op en eigenlijk is er in Nederland niet echt mee te rijden. (Als je rijbewijs je lief is.)

Voor de kilometers is er nog een ST2 en mijn vriendin rijd een Scrambler.

2 likes

Deze hangt alweer een paar dagen om de pols, prachtige inktblauwe plaat met sunburst maar oh zo moeilijk te fotograferen….

11 likes

Ik kan het me herinneren! Het is je goed gelukt!
Prachtige Meistersinger

2 likes

Stom genoeg draag ik deze alleen in de herfst/winter, dus de goede tijden komen er aan :+1:

2 likes

Dat herken ik, dat sommige horloges in de zomer weinig draagtijd krijgen, voornamelijk die met zwarte dials en de nettere horloges.

Vanavond draag ik deze Valjoux Meistersinger

7 likes

Mooi hoor! Doet me erg denken aan een horloge wat hoog op de graillijst stond, de Paleograph:

Misschien komt hij er ooit nog…

9 likes

Dat is inderdaad wel één van de mooiste Meistersingers ooit. Een single push kolomwiel chronograaf, de pusher in de kroon, dat is echt top!

Ik stel me nog maar tevreden met zijn goedkopere broertje

6 likes

Ook een topper zeg!

1 like

Bijde zeer mooi, zou ik er zeker wel bijwillen.

1 like

Nog een dagje dan:

8 likes

Goedemorgen!

6 likes

deze was vandaag aan de beurt:)

9 likes

Crosspostje:

7 likes

Vandaag weer om de pols, maar foto van een paar dagen geleden, gewoon omdat de wijzerplaat zo mooi uitkwam :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Hahaha, “soort van”…

2 likes

Vandaag een lang gekoesterde Meistersingerdroom in vervulling laten gaan, ik heb hem eindelijk besteld :balloon:

Een voorproefje: het automatische MeisterSinger-kaliber MSA01, dat door zijn uitstekende gangwaarden absoluut indruk maakt. Twee in serie geschakelde veertonnen verzamelen de energie die voldoende is voor een gangreserve van 120 uur. De energie wordt voortgebracht door een centrale rotor met sikkelvormige uitsparingen, die altijd weer aanleiding zijn om een blik te werpen op de bijzondere vormgeving van het kaliber

De kenners weten wat er komt :laughing:
En ik zal hem hier direct plaatsen als hij er is.

Om te vieren meteen maar een MS omgedaan. Het zal wal één van de offer-Meistersingers worden, maar wat er komt is het waard :upside_down_face:

14 likes

Wooow super gave MS!!
Veel draagplezier :sunglasses:

Die je nu om hebt is ook erg leuk! Weer net wat anders dan de “gewone” Meistersingers.

Stomme vraag misschien, maar hoeveel Meistersingers heb je eigenlijk?

1 like