Meistersinger Only

Sinds kort geen Meistersinger meer omdat de N01 plaats moest maken voor een Speedmaster.

Maar ik heb nu weer een Meistersinger alleen dan voor aan de muur. :wink::grin:

7 likes

Per vandaag mag ik hier ook mee doen. :grin:

14 likes

Gefeliciteerd met je aankoop, geniet ervan

2 likes

Mooie aanwinst en een geweldige wijzerplaat kleur. Bandje staat er goed bij.
Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig exemplaar

1 like

Liefhebbers en kenners, heb mijn n.01 al een paar jaartjes, en het was me nog niet eerder opgevallen, de ‘bezel’ heeft op 10 en 16 uur een hele kleine inkeping. Iemand hier een idee waar het voor is? Voor onderhoud om hem te openen? Foto’s:



3 likes

Vandaag de Neo weer om. Ik zit alleen te kijken naar een nieuwe band. Iemand nog tips?

7 likes

De band die er nu om zit vind ik niet gek.
Mijn keuze zou denk ik een nato zijn. Wel in een donkere kleur met een lichter accent. Een bond-nato ofzo?

De leder band die op de editie75 zit vind ik ook erg mooi maar twijfel of zo’n band niet te lomp oogt.

1 like

Goeie, ik ga eens kijken. Heb hier een bond nato liggen voor mijn speedy. Eens ff testen. :grin:

1 like

Iemand een idee over deze 2 jaren '60 klassiekers die aankomend zijn.

1 like


8 likes

:grin:


8 likes

Wat is ie mooi. Blijft toch altijd een mooie verschijning.

2 likes

Amen

2 likes

Treurig genoeg pas de eerste keer dit jaar dat ik hier kom om ook wat te plaatsen :thinking:

Eind januari deze Circularis teruggekregen van service van Meistersinger. En wat een service! Grote pluim voor de klantenservice van Meistersinger

Ik had het horloge gekocht van een Spaanse juwelier die vroeger MS in het assortiment had.
Helaas liep het nieuwe horloge gedurende 2 uur op een dag heel slecht en moest terug naar Meistersinger. Een mailtje van mij en de ex-juwelier was genoeg om het horloge zonder kosten te laten herstellen en servicen. Ze konden natuurlijk wel zien dat het ook een spiksplinternieuw horloge was, maar toch uiterst sympathiek zo zonder rekening en garantiepapieren.

Dit topstuk van Meistersinger verdient een veel betere foto, maar ik zit binnen op een donker kamertje. (geen darkroom)

9 likes

Ik draag ze helaas nog maar heel zelden:

Meistersinger Vrijheid 6-4-0
Meistersinger Singular-#-1-0
Meistersinger Ed205 1-1-0
Meistersinger Monograph -2-1-0
Meistersinger Circularis #-1-0
Meistersinger Salth.Meta 0-1-0

6 Meistersingers:
Totaal vanaf 2022 18x gedragen.

Ik heb uiteraard heel veel vaker Meistersingers gedragen die jaren, maar die zitten inmiddels allemaal om andere polsen.

Ik ga het bij mijn Meistersinger-grail houden, de Circularis met zijn 120 uur gangreserve en een afwerking die die van de “gewone” Meistersinger overstijgt.

Iets betere foto

Als enige Meistersinger krijgt hij dan ook de draagtijd die hij verdient.

De resterende zal ik langzaam laten afvloeien

Het is een top-merk!

7 likes

6 prachtige stukken.
Als ik deze 6 zo naast elkaar zie hebben ze allemaal iets gemeen en zijn ze toch allemaal verschillend.

Hou mij zeker op de hoogte als ze in het blauwe gaan want de koffie bij u was veel te lekker en deze meistersingers te mooi om niet nog eens af te spreken in de toekomst.

1 like

Dank je Marco. Het zijn niet voor niets de laatste die zijn overgebleven van uiteindelijk denk ik wel het 4 a 5-voudige. De uiteindelijke favorieten.

De Ed205 en de Monograph staan al op c24 en de Salthora Meta wordt op dit moment gekeurd, op hf raak ik ze toch niet kwijt :man_shrugging:

En ik ken mezelf, uiteindelijk ga ik weer loeren naar een Lunascope of die andere maan-MS, ik ben de naam even kwijt :joy:

Altijd welkom, ook zonder handel! U bent aangenaam gezelschap :wink:

edit:en brengt goed bier mee :+1:

1 like

10 likes

Vrijdag mogen aankopen. Trotse bezitter van een Meistersinger Circularis automatic. Wat een geweldig horloge met veel draagcomfort!

3 likes