Meistersinger Salthora NIEUW voor minder dan de helft 💚 Green Sunburst

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model:Meistersinger Salthora Meta (ref SAM909)
Diameter:43
Leeftijd:±2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): jaar geleden
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen originele doos
Verzendkosten of afgehaald: beide, verzending risico/kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): 100% Ongedragen
Soort uurwerk en kaliber:automatisch, jumping hour
Vraagprijs:1550€

Meistersingers jumping hour. Het uur springt exact en sneller dan je kunt zien over naar het volgende uur. Misschien wel de duidelijkste Meistersinger om af te lezen met zijn grote minutenwijzer.

Het horloge is bij mij ongedragen gebleven (dit is een heel klein leugentje. Ik heb er ooit een andere band op gezet en hem een uur gedragen, leugen 2, misschien wel 2 uur)

Prachtige groene sunburst-dial.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).













13 likes

Nieuw horloge voor minder dan de helft!
Laatste retailprijs 3490€

3 likes

Het maakt niet uit welke prijs je eraan hangt, uppen moet je toch

2 likes

Weet je wat? 2000€!

Van 3490€ voor 1490€
Meistersinger-list is geen Rolex-list, maar voor een jumping-hour met zo’n sunburst, ik zeg koopje

3 likes

The Value Proposition: The Meistersinger Salthora Meta Jump-Hour – Single Handed Serenity - Hodinkee

3 likes

Geen haast geboden, ik ga hem niet in prijs verhogen

…en met 57% ‘‘korting’’ ook niet verlagen

1 like

up en 0€ down