Meistersinger's regelateur, de Singulator Verlate NA

Horloge is gedeeltelijk aanbetaald, maar wil gewoon niet teveel horloges hebben.

Chronoswiss is ook niet goedkoop. Wat hun ‘manufacture’ noemen is in principe een oud Enicar uurwerk wat ze aanpassen. Maar goed dit trucje doen meerdere of de meeste kleine horlogemakers. Vermoed dat een echte manufacture waar je uurwerktechnisch binnen je eigen muren maakt paar jaar ontwikkelen kost qua tijd plus tonnen en tonnen in geld. Zo niet 1 miljoen plus.

En ik vermoed bij deze kleine manufactures bijna geen korting te krijgen is, als dat überhaupt al kan. Tel daarbij op dat dit geen dagjes op en neer zijn maar meer een tot twee weekendjes weg komt er weer een paar 100 boven op.

Ik kwam je collectie toevallig tegen. Met zulke horloges hoef je ook niet veel meer te hebben. Zonde van wat dan niet gedragen wordt.

Chronoswiss Régulateur

Persoonlijk vind ik deze prachtig! Als ik het geld beschikbaar had, zou ik hem zo bestellen😍

1 like

1 like

Prachtig hoor!

2 likes

Het ‘kleine merken’ aanschaf proces is qua aankoop mits geen levering echt een thema voor ergens volgend jaar en ik probeer idd mijn collectie zo in te richten dat ik zeker ben van mijn zaak aka geen ‘snelle’ flipperdrang.

1 like

Mooi hoor :+1:

1 like

Heel mooi model dit :+1:t3:

1 like

Heb je gezien dat hij in het blauw staat ? :wink::grin: