Memphis Depay en zijn 500k horloge

Ik verdien 10 x meer… krijg het alleen niet.

5 likes

Iedereen zijn smaak. Gelukkig dat de meesten hier zo verfijnd zijn. Fijn gevoel toch.:lying_face::no_mouth::family_man_man_girl_girl:

2 likes

Toch een gemiste kans. Hij had gewoon altijd een mooi horloge kunnen dragen a la Pogue of Elvis of Obama enz. dat dan tot in de eeuwigheid bv. de Breitling Depay had geheten.
Dat gaat met deze proleten-Nautilus niet gebeuren…

1 like

Je snapt ‘m :hugs:!

1 like

Laat me denken aan de Chopard van Elton John :nauseated_face:

Dat is wel een doetjes uitvoering hoor… zonder diamanten in je band hoor je er niet bij.

Sinds deze week zie ik die Producer Michael op Youtube… echt bizar, maar ook enorm potserig hoe zijn vermogen showt… ( vind ik uiteraard) daarbij best gek want hij schijnt 40 miljoen waard te zijn, maar hij doet uitgaven… had eerder 400 miljoen verwacht… niet normaal… moet hem wel nageven hij heeft wel van een hoop zaken verstand. Ergens best leuk om naar te kijken😜

4 likes

Beetje kleur in de veelal über saaie samenleving. Mooi man!

2 likes

Check.

Mijn guilty pleasure is dan ook de insta pagina van Cagau Dubai.

Ik word er vrolijk van.

9 likes

Ik verdrietig.

8 likes

Als ik deze zou kunnen kopen, zou ik ook de hele dag met een smile op mn bakkes lopen…tot die tijd wordt het alleen maar SARBjes en SDGM-tjes kijken…en vrouwen natuurlijk :smile:

3 likes

Hij is briljant vind ik…!

2 likes

En ik geloof niet zo snel gezien het jaarloon van Depay, 5,5 mljn p/j is hij een horloge van hetzelfde jaarsalaris koopt… althans.

Die man is gewoon een orgie van flamboyante kleding, auto’s en levensstijl in het algemeen, ik vind het best bij hem passen eigenlijk. Hij heeft ook zeker wel prachtige stukken in zijn collectie, met oa twee astronomia’s.

Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik het best een sympathieke vent vind en me stiekem ook echt wel vermaak met die videos van hem.

Die 40 miljoen zal inderdaad niet helemaal kloppen als je ziet wat ie alleen al aan horloges en auto’s heeft, en dan ook nog even wachten tot zn nieuwe privejet wordt opgeleverd…

Ik vind wel dat ie het heel slim aan pakt want zo’n levensstijl laten zien is natuurlijk gegarandeerd succes met je videos, maar hij doet het wel op een manier dat ik hem als een sympathieke vent vind overkomen. Je hebt ook van die echte patsertjes rondlopen die alles showen voor de stoerdoenerij en dat heb ik niet echt bij hem.

Ben het zeker met je eens dat het leuke videos zijn haha

Ik vind die Producer Michael helemaal niet zo patserig, ja het is geld smijterij maar hij vind het oprecht mooi… En verder weet hij er gewoon niet zoveel van.

2 likes

Ach ieder zijn smaak toch. Ik zou zijn bankrekening wel willen hebben en heel misschien compensatiegedrag of niet ik zou hem ook kopen klaar. Je weet niet wat het geld met je doet, dus daar kunnen we niet over oordelen.

Goede smaak valt niet te kopen.
Een goede krant overigens wel…

3 likes

En toch kan ik hem wel waarderen, niet zijn smaak overigens :weary:

1 like

Ik vind die producer ook wel wat hebben ondanks zijn wansmaak.

2 likes