Memphis Depay en zijn 500k horloge

Is Memphis z’n voornaam really :joy:
Van goede smaak kun je z’n ouders dan ook niet verdenken :scream:

1 like

Ze werken er anders wel hard voor. Voetballer of rapper of wat dan ook maakt mij dan niet zoveel uit. Ze hebben een bepaald iets/talent waar ze goed in zijn en met jaren lang hard werken en dedication het zo ver gebracht hebben. En full time 80-100 uur per week met hun ding bezig zijn. Ik heb er hoe dan ook respect voor.

3 likes

Een van de twee heeft volgens mij een tijdelijke schorsing. Wat er met die andere gebeurd is weet ik niet. Ik denk account opgezegd.
Any how mijns inziens eindelijk rust in de tent.

3 likes

Nee ik heb er wel respect voor natuurlijk( als het op een eerlijke manier is verdiend), maar de ‘magie’ van het merk is wel wat minder voor mij.

Als ik zelf zoveel geld zou hebben zou ik zeker een mooi,duur horloge kopen, maar toch eerder gaan voor een mooie Daytona, of zelfs een vd Klaauw.

Nou inderdaad. Zeg dat wel

Ook weer een nieuwe account?

1 like

En die ander vermoedelijk ook :thinking:
Check bovenstaande like, moment van aanmelding en gegeven likes. Beetje aparte voorkeur van nieuw lid.

2 likes

Men valt uiteindelijk toch weer door de mand, gedrag kan je niet onderdrukken.

3 likes

Wat een denigrerende opmerking !!! Misselijkmakend gewoon en zeer ondemocratisch

1 like

Kennelijk zijn er 24 leden die het er mee eens zijn :rofl: Niet dat het mij wat uitmaakt verder :v:

1 like

kennelijke wel dus Vinner

1 like

Nee hoor, was een constatering van feiten (zie likes) en geen waarde oordeel want anders had je een mening gelezen.

Zullen we kijken hoe democratisc het is?

De Telegraaf

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

probeer horlogeforum te scheiden van politieke kleur svp

Politiek? Hoe bedoel je? Waar lees je dat terug in mijn berichten?

Dit is roeptoeteren op z’n Telegraafs…
Kan je je bevindingen wat duidelijker maken? En dan heb ik het niet over “misselijkmakend”, het is zondagochtend namelijk. Ik ben vooral geïnteresseerd in de uitleg waarom deze uitspraak “ondemocratisch” zou zijn.

Mensen, het is zondagochtend. Relax, open je krantje (welke is mij om het even), neem nog een koffie, cappuccino of een kopje thee en geniet.

1 like

Check ook de naam: Tijde. Tijdelijk dus.

Edit: thanks for de like Tijde.

1 like

Tot april…is @Rene1 weer los.

En weer weg :+1:

1 like

De verschrikkelijke dommigheid straalt van hem en zijn horloge af!

En van mij ook nu, dat ik hier überhaupt op reageer…

1 like