Ik heb nog een paar ideetjes:
Een New York uitvoering met het Vrijheidsbeeld, een Groninger uitvoering met “olle Grieze”, Utrechtse versie met de Dom, enz…
Ik heb nog een paar ideetjes:
Een New York uitvoering met het Vrijheidsbeeld, een Groninger uitvoering met “olle Grieze”, Utrechtse versie met de Dom, enz…
Kleur sunburst erg mooi. Voor 't overige naar mijn mening te drukke dial. Het sobere van Meistersinger sprak mij altijd aan. Met de nieuwe uitvoeringen waaronder deze gaan ze echt een andere kant op.
Een GMT versie om de 020 erop te zetten, met zo’n kruisjespaaltje
Nee, doe mij dan maar een 013 versie met Westpoint incl alle kleurtjes
En een groen-oranje dial natuurlijk!
Edit: ow ja, fijne carnaval
Is de Jubileum uitgave n.a.v. Het 50-jarig bestaan van Van Willegen. Mooi groen, mooie maat, 010 is een leuke knipoog, Euromast wijzer veuls te lomp. Door de vele Rotterdam verwijzingen leuk voor de Rotterdam fan maar voor Meistersinger fans…
Dank allen voor de feedback. Ik blijf bij mijn vintage omega fetish en laat mijn liefde voor 010 op een andere manier in vullen! Groet en fijne dag!
vind meistersinger erg mooi, heb ook een nl editie gehad, echter deze mast is veel te ‘dik’ aanwezig, lijkt wel een spuit, en trekt de aandacht eigenlijk weg van het best wel mooie groen…
Klassieke leren band zou ik hiervoor gaan…
Ben benieuwd als er een Maastricht editie zou komen, of een Zitterd editie wat ze dan afbeelden;)
Super tof!
010 for ever!
Zegt een gevluchte Rotterdammer… dat dan weer wel.
Bah.
De stadsedities van Meistersinger waren altijd al een fantasieloze gimmick, maar dit is zelfs de wansmaak voorbij. Het hele merk heeft voor mij dankzij dit soort gebroddel al lang afgedaan.
Zitterd . Een leeg voetbalstadion wellicht
tuttuttut…zekers oet Kirchroa…mein jong voetbalt bie de sterrendragers…