Nog wat leesvoer, nu in het Nederlands…
De speedy is niet meer in mijn bezit maar de cosmonaute draag ik nog met veel plezier.
Was toch een mooi ruimtesetje samen😍
O ja, zelf heb ik ook wat rondgereden in “het maankarretje” met Ir James (call me Jim) Ragan, degene die ooit voor NASA de test voor de horlogekeuze uitvoerde. Leuke kerel trouwens
En ik maar hopen dat die Invicta uit het filmpje in een vrije baan om de aarde zou komen. Blijkt ie toch weer te landen Shit, shit, shit…
Gaaf hoor !!!
Allemaal in scene gezet !
Met dank aan Robert Jan Broer van Fratello voor de uitnodigingen de afgelopen jaren
Naar Mars met dat ding
En uiteraard Andre Kuipers die mijn R.O.1 SPACE papieren van zijn handtekening voorzag en de beelden van het zwevende horloge in ISS maakte
ik doe met je mee, ook uit 1969.
En daarnaast het merk wat alle missies mogelijk maakte, Bulova en zijn moonwatch, sorry slechte foto
Misschien toch maar je nickname veranderen naar Ruimte-Opa ???
Fantastische prestatie 50 jaar geleden. Landen op de maan. En ik ben zeker geen complot denker.
Maar… als ik zie hoe ingewikkeld ze tegenwoordig bezig zijn met de nieuwe maanlandingen in 2021 onbemand en 2020 bemand, lijkt het wel als of ze het voor de eerste keer doen.
️
Dus toch ?
sorry? Voor het merk wat alle missies van Nasa mogelijk heeft gemaakt? Foei…
Hoofdsponsor van de Amerikaanse regering of zo?
Toen durfde ze enorme risico’s te nemen, andere tijd andere wereld. En voor de complot denkers:
… … … vul maar in
Nee, sorry dat ik maar 1 stuk heb,