MENS OP MAAN ! Show je horloge

Nooit geweten dat het Charlie Duke was die de legendarische woorden “we copy you down eagle” -tevens even halve vraag op dat moment- uitsprak!!! :smiley:

Super cool!

Weet ik niet😃, telkens als ik begin te sparen voor een Speedy zie ik iets anders leuks en is het spaarpotje weer leeg.

1 like

Hij vertelde in Frankfurt dat hij het bijna in zijn broek had gedaan toen de maanlander nog voor 40 sec. Fuel had. Bij 30 sec. Was de landing afgebroken.

1 like

De vraag blijft: had Armstrong dat ook daadwerkelijk gedaan? :slightly_smiling_face:

Armstrong blijft zó cool ondanks de stress!

En dan die korte pauze die eeuwig lijkt te duren waarna Armstrong zich dan éindelijk meldt:

"Houston, traquility base here…"

1 like

Gagarin Shturmanskie

6 likes

Hi,

Mooi met veel Nasa materiaal. Film Apollo 11 is overigens echt gaaf

Groet, Vincent

Zou Stanley Kubrick ook “op de maan” zijn geweest? :thinking: :rofl:

voor mij een icoon

4 likes

3 likes

Saturnus 5 : krachtigste raket ooit…
(Volgens mij oorspronkelijk ontworpen om naar Mars te reizen…)

1 like

Maar wél andere prachtige Omega horloges en die mogen wat mij betreft ook hier worden gezien! :ok_hand::wink:

2 likes

:rocket:

5 likes

Geen 1969 versie helaas… maar wel een echte Omega “Man on the F**k*ng Moooooooooon!!!” :sunglasses::wink:

6 likes

Voor de nerds onder ons :slight_smile:

Youtuber CuriousMarc heeft samen met wat vrienden én uiteraard Mike Stewart, een échte AGC aan de praat gekregen. Dat ging niet zonder slag of stoot en alle 22 delen inmiddels zijn verplicht kijkvoer voor liefhebbers van oude computers!

Ik trap af met deel 1 : https://www.youtube.com/watch?v=2KSahAoOLdU

Moonwatch uit 1970 dagelijks horloge moet binnenkort weer een beurt krijgen is nu 16 jaar geleden :+1::grin:

4 likes

'69 Grand Seiko. :blush:

8 likes

4 likes

Toevallig gisteren een Speedy overgenomen van een HF lid.

4 likes

Dank je wel Harry, ik ben daar ook heel blij mee!
De gouden Omega handwinder met Caliber 601 heb ik drie weken geleden teruggebracht om er een nieuwe tiretteveer in te laten zetten. Dat zal wel een tijdje duren, de horlogemaker is afhankelijk van de soms erg lange levertijd van onderdelen bij Omega, maar het zal uiteindelijk wel goedkomen.

1 like

Toch maar even naar de film gegaan…
In één woord :
Ongelofelijk indrukwekkend !!!

5 likes