Behoorlijk geslaagd. De maat is niet voor mij en ik zal hem ook in het echt moeten zien om een goede mening te vormen, maar voor nu, erg mooi horloge.
Vergeleken de mk1 een stuk beter in balans, de verhoudingen onderling vind ik goed gelukt en de afwerking, het uurwerk en materiaal keuze is voor de prijs erg goed.
Hoezo nou weer expert, haha. Hij lijkt op de Christopher Ward, maar dan zou je dus ook zeggen dat die een gejat design heeft.
De Meroud heeft originele lugs, leuke dikke kroon, redelijk standaard dial en redelijk standaard hands. Echt uniek is hij niet, maar op die manier zou Tudor ook jatten van Rolex.
Erg mooi ontwerp. Ziet er erg fraai en mooi afgewerkt uit. Leuk microbrand uit België. De antiqua is ook schitterend met een eigen gezicht. Nooit eerder zo iets gezien. Ook leuk om te zien dat ze geen standaard uurwerk gebruiken.
Afgelopen week net de zomervakantie naar Bonaire geboekt… dan wordt dit welhaast een verplicht zomer horloge…
Vindt ze best mooi , vooral de groene variant, maar weet niet of ik ze “1240 Euro” mooi vindt…
Toevallig aan het overwegen. Maar concurrentie van Tüseno is net zo goed interessant op hun prijspunt. Support ‘local’ ;). Zo heb ik er ook twee van Maen. Ik zou de Bonaire graag even in het echt zien in ieder geval.
Dat topic op WUS is ook maar een topic, niet alles wat op het internet staat is waar. In het contact met Méraud tijdens mijn garantie herstelling heb ik ook weleens langer moeten wachten dan gehoopt, maar alles is uiteindelijk goed gekomen (met de gangreserve) begin april van dit jaar.