Thanx mannen!
Geen alledaagse combinatie, maar de korte periode dat ik de Meistersinger had, vond ik hem wel geslaagd.
De Mesh heeft ook al een rond mijn Legend Diver gehangen, maar dat vond ik toen persoonlijk geen heel geslaagd resultaat, maar misschien moet ik hem er toch nog een om proberen…
Mooi Vostok die laatste! Zelf de bezel aangepast?
Sorry, maar ik heb met mesh echt een associatie met een horloge bij een 50-jarig jubileum. Geen succes dus, tenzij je 70+ bent.
Nee, zó gekocht van Dave Murphy, heeft de Vostok ook geparelstraald voor mij en zelfs een bandje wat ik heb laten bezorgen.
Op deze foto staat alles erop:
Heel mooi gedaan! Stijlvol. Ik heb er een geheel standaard. Toch wat meer Basic Russisch.
Gelukkig is iedereen in Nederland vrij om een mening te hebben. Ik heb zelf een waslijst dingen die ik bij horloges niet mooi vind. (nato’s? Brrrr) Overigens, met een 10 jaar zit ik aardig in de buurt van die 70 jaar…
Dit is mijn enige Rus en ik vind 'm wel leuk, mar ben niet dol op die wiebelkroon en zo. eigenlijk ben ik meer een Seiko/Citizen liefhebber.
Nato is inderdaad ook niet mijn ding. Beetje het andere uiterste van mesh op bandjesgebied.
Mee eens met vreemde kroon. Maar mijn beide Amphibians gaan mee met motorvakantie. Eentje laten vallen op tegelvloer in Italië. Geen krasje opgelopen, en braaf op tijd blijven tikken!
Mijn enige mesh… Vond het wel staan bij een replica officiers horloge.
Wow, klasse! Is eens een Seiko 5 van me van z’n veerpin gesprongen. Op de tegelvloer: wijzers eraf, rotor losgeschoten…
Ja goed he. Maar het zat me eerst niet lekker James Eigenlijk ben ik erg voorzichtig met horloges, maar aardig doorgezakt met de eigenaar van het hotel. Ik dacht dat ik het horloge op… de kast legde…
Drank! Maakt meer kapot dan je lief is!
Ik heb helemaal niks met mesh, het doet me op de een of andere manier aan de jaren '70 denken
Geen fijne jaren voor jou? Ik herinner me Nato/zulu bandjes van armoedige studenten (60-70er jaren) die voor mijn vader part time werkten, op lelijke goedkope horloges… Voor mij heeft Nato/Zulu nu voor altijd dat stigma van armoedig, je kunt je geen leren, laat staan een stalen armband veroorloven. Hoe kleurig die bandjes tegenwoordig ook zijn, het hoort bij ultra goedkoop…
Mooi hoor Simon.
Dankjewel Jan!
Ligt nog een beetje uit m’n comfort zone, maar ik vind ‘t ook mooi.
Top combinatie voor een dagje Scheveningen .
Scheveningen ligt wel in m’n comfort zone!
Kijk hoe de combinatie vandaag in Amsterdam