Met dank aan het horlogeforum!

Leuk om te zien, bij mij is het ook hard gegaan. En wil eigenlijk inkrimpen, maar het blijft lastig exemplaren te verkopen…

En ondertussen zijn we weer een jaartje verder en flink wat geflipperd, de Omega Speedmaster is (nog) niet gelukt maar de Oris wel!

Veel gewisseld dus, zo heb ik het afgelopen jaar o.a. een TAG Heuer Aquaracer, Fortis Flieger, Breitling Colt Chrono, Sinn 356 Flieger en Stuckx The Bull Auto gehad maar helaas hebben zij het niet overleefd. Van wat er nu in de box zit zullen de Tudor, Omega en Oris op korte termijn plaats maken voor één ander horloge, omdat ik terug wil naar een 5-piece collection (en over een paar jaar misschien wel 3-piece). Van al dat geflipper kom ik er langzaam achter duikers toch wel mijn voorkeur hebben! :smile:

En volgend jaar? Ik denk weinig nieuws, maar wie weet…

3 likes

De Seiko SKX007 is toch wel de grote overwinnaar :+1:

2 likes

Je gaat wel resoluut voor duikers nu zie ik, Menrik.
Leuk om dit topic te doorlezen en de evolutie en aankopen te zien. Nu nog die speedmaster, een chrono zal goed staan tussen al dat duikgeweld :thumbsup:

1 like

Toffe collectie nu! Maar…, ik ben ook een liefhebber van duikers, toch vind ik het leuker om echt verschillende horloges in de collectie te hebben, word ik gewoon gelukkiger van.

1 like

Knap gevuld kistje!!!:grinning:

2 likes

Lekker kistje hoor! Als je hart bij duikers ligt gewoon daar op richten. Ook binnen dat segment is genoeg variatie mogelijk

1 like

een komen en gaan tot je uiteindelijk jouw ultieme collective bijeen hebt. Niet te verwezelijken denk ik. Telkens kruist er wel wat nieuws je pad of komt er weer iets op de markt waar je hebberig van wordt! Mooi gevuld kistje trouwens.

2 likes

Zo, je hebt serieuze stappen gemaakt.
Leuk om te zien.

1 like

Bedankt voor de leuke reacties! :smiley:

Het klopt dat de collectie op dit moment een duiker-thema heeft, maar daar gaat langzaam een klein beetje verandering in komen…

Mooie ontwikkeling

1 like

We zijn ondertussen 5 jaar verder en het leek me wel een leuk moment om de progressie te laten zien - de SKX007 zit er in ieder geval nog bij :upside_down_face:

We zijn een hoop horloges verder en o.a. een Breitling Colt Chrono, Rolex Sub date en een Omega Speedmaster hebben het niet gered…

De laatste tijd krijg ik enorm veel zin in een Avenger GMT en een Zenith El Primero, die hoop ik binnenkort dan ook toe te kunnen voegen aan de kist, maar dan moet er wel weer één of twee het veld ruimen…lastig!

9 likes

Ik help je dan wel met die Longines Legend voor een zacht prijsje :joy:

Klein vermogen aan pig and hen armbanden ook :joy:

2 likes

No way dat die ooit weg gaat! :wink:

2 likes

En gelijk heb je :+1:t3::grin:

1 like

:clap:t2::clap:t2::clap:t2:

1 like

Die staat nu te wachten op jou in het blauw :stuck_out_tongue:

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-breitling-avenger-gmt-06-2019-2875/359614/5

2 likes

Leuk om die ontwikkeling te zien. En die Fortis :star_struck: vul horloge zeg :ok_hand:

2 likes