Walgelijk. Te smakeloos voor woorden. Al kreeg ik ze gratis aangeboden.
Zeker ook omdat Coca Cola een direct gevaar voor de volksgezondheid is en Domino’s Pizza een abominatie is in de ogen van de Heere. Ik bedoel, serieus, Amerikaanse pizza? Uit een pan? Yuck.
Dan vele malen liever een Bremont/Jaguar combo, dat heeft tenminste cachet.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Niet dat zo’n vulgaire vreettent als de Happy Italy beter voedsel produceert. Ik vind het zelf ook niks. Ik had laatst bijna een Longlines dolce vita gekocht totdat ik op de achterkant een inscriptie tegen kwam waar stond dat de eigenaar een aantal jaren voor een of ander bedrijf met cactus in de naam had gewerkt. Dit heeft mij doen besluiten de koop niet door te laten gaan.
Snel erheen dan. Finance, cultuur, architectuur, ongelooflijk interessante en unieke multiculturele smeltkroes, wat een dynamiek. In Chinatown in rij staan om twee uur ‘s nachts om het lekkerste Aziatische eten te mogen proeven in een pretentieloze restaurant dat eruit ziet als een kantine. Ontdek de Nederlandse historie. Op steenworp afstand van Boston, Philadelphia en DC, en natuurlijk de bergen, upstate. Reis naar het Zuiden af langs de kust. Ik heb één keer gehoord van iemand dat hij NY vond tegenvallen, maar dat was dan ook de meest bekrompen, saaie en passieve persoon op aarde. Die heb je ook.
Het is een en al twijfel nu.
Gekke is dat er geen exemplaar te vinden is dat volledig voldoet aan alle wensen.
Het zoeken gaat door.
Er zit nu mogelijk ook een impulsieve aankoop in de pijplijn.
Hij gaf aan niet zeker te weten of een dresser iets was wat hij zocht, daarom een mengelmoes aan voorbeelden. Vaak door weg te strepen wat je niet wil kom je er achter wat je uiteindelijk wel wil. Beetje dat principe, omgekeerde logica.
Daarom gooi ik hem er regelmatig tussen, omdat jij het bent: vandaag de achterzijde
Mag je zelf bepalen welke zijde het mooist is het leven is zo mooi…