Metaal band gezocht en info over Promaster

Ik plaats dit even hier omdat ik in het gezocht topic nog niet kan plaatsen. Ik wil graag 1 van de volgende Promaster kopen, maar kan geen keuze maken. Wat is de meest tijdloze? Ik zoek een originele band, soms worden ze met 2 banden geleverd. Wat zit er voor een verpakking om dit horloge? Tussen deze 3 gaat het, ik had eerst interesse in een Seiko, maar die heb ik al.



1 like

Ik ben geen kenner, maar ik dacht dat de groene een van de latere modellen is. De Pepsi lijkt mij het meest tijdloos is.

Over de bandjes weet ik niks en de verpakking is toch een gele duikfles?

surf even naar deze site en klik je merk aan en vul de code aan die je vindt op de achterzijde van je horloge
dan krijg je de originele band te zien en anderen die ook passen :ok_hand:

Dank je, de groene is iets goedkoper. Ik denk dat ik voor de Pepsi ga.

1 like

Ik heb het horloge nog niet on bezit. Bedankt voor de info. Ik vind ze wel aan de dure kant, of ligt dat aan mij?

1 like

neen, soms verbaas ik me er ook om,
het is uiteindelijk wat men er aan wil uitgeven.

Ik hoop eigenlijk dat iemand op het forum een band wil verkopen.

1 like

@Jeppe73 had jij niet mooie banden voor dit model online gekocht, voor nette prijzen?

Edit:

1 like

Dat zou mooi zijn.

vanaf €175 toch? dat is toch niet zo duur?
er bestaat ook een rode en ze zijn in 3 maten leverbaar. Vooral op Amazon zijn er ook sets, of waren er ook sets met een bracelet erbij, in een etui achtige verpakking.

Zijn ook niet duur, maar de site waar je de losse metalen banden koopt wel. Ik weet niet of ik die rubberen band fijn vind die er standaard bij zit. Ik ga het horloge bij Siebel kopen met bonnen.

kijk even online bij Long Island Watch:

kwalitatief goede stalen banden (merkloos) voor 59 usd die bij de Citizen duikers passen (wel even goed zoeken)

Ik heb mijn twee BN0150 op deze manier geupgraded :+1:

1 like

Wow die zijn mooi, ben je er tevreden mee? Ik weet nog steeds niet welke van de drie ik zal kopen, de groene, pepsi of zwart. Zo op de foto is die zwarte ook heel erg mooi.

zeker tevreden met de horloges (maar ik heb dan ook alleen een Citizen only verzamelingetje: momenteel 16 stuks en 1 NA)

het is maar wat je zoekt…. de Pepsi en de groene zijn wel wat meer echte blikvangers (zou ik kiezen) zwart is wat rustiger, het is ook maar net wat je al hebt
voor het geld zijn dit echt heel prima horloges :+1:

Seiko is ook een mooi merk maar ik ben van mening dat Citizen verhoudingsgewijs momenteel meer kwaliteit biedt

1 like

Bedankt voor je antwoord, ik ga morgen eens bij Siebel kijken, in het echt geven ze toch een andere indruk. Ik heb op dit moment alleen 1 Seiko, het virus heeft wel al een beetje toegeslagen. Ik wil ook niet meer dan 200 euro per horloge uitgeven, heb ik ook het budget niet voor. Ik wil me wel bij de Japanse merken houden en daarom nu een Citizen proberen, zeker nu met die mooie actie bij Siebel. Heb jij alleen maar duikers of ook andere Citizen horloges? Heb je hoofdzakelijk eco-drive of ook automaten?

Ik neig nu het meest naar de groene omdat ik die witte ring binnenin heel mooi vind en je ziet de groene niet zo veel.

1 like