MI: Fallout

Voor mij blijft er genoeg over en iedereen moet zelf bepalen waar die zijn tijd in stopt. Films etc zijn aan mij niet besteed. En volwassen mannen die naar dit soort films kijken en bij alle onzin nog wauw , dat is echt cool en sowhee roepen mag maar vind ik nogal raar.

Anyway ieder zijn meug maar dit is niet voor mij en de meeste zogenaamde lekkere wijven zijn gewoon kerels :joy::joy::joy: En die stoere mannen zijn ook vaak transgenders maar als mensen graag naar fake kijken mogen ze helemaal zelf weten :+1:

:joy::joy: nou euh…ok :v:t4:

4 likes

Ja, het is teleurstellend en voor velen nog een zeepbel die intact is. Ik heb er ook even moeite mee gehad om het accepteren en te zien :joy:
Neem onze famke Jansen, wat een heerlijke snol vond ik dat maar die heeft of had ook gewoon een trekhaak :scream:
Anyway, in hollywood is nagenoeg niets wat het lijkt maar soms zo goed gedaan dat het niet opvalt. Totdat je het ziet.What is seen cannot be unseen :sunglasses:

En on-topic, ze dragen prachtige horloges :joy::joy::joy:

:man_facepalming:t4:

Geen idee waar je het over hebt maar desondanks verslikte ik me in mn colaatje :joy:

3 likes

Jan Famkema uut Snits, 14 jaar

Verdomd je hebt gelijk.

3 likes

Dank, ik wist het al
afbeelding

1 like

Verdorie, welke dan?

Ik wil helemaal niet weten dat al die lekkere dames omgebouwde kerels zijn, en dat ik naar Artis moet om dino’s in het echt me elkaar te zien praten, ofzo :laughing:

1 like

Dat hoeft ook niet en omdat ik toch geen hollywood producties of series etc kijk is er voor mij weinig verpest :joy: Maar toegegeven, ik vond een aantal van die wezens wel verschrikkelijk mooi zonder te weten dat ik aar een jongetje keek :scream:

En die klokjes, ach ik zou het niet weten wat ze dragen maar was een leuke OT bijdrage :wink:

@Da_Watcher

Wow, volgens mij heb jij echt een goeie klap van de molen gehad :joy: Je bent niet wijs man :rofl:

1 like

Uhm, hebben we het nog over dezelfde film? :thinking:

1 like

Of misschien jij en zie je het nog niet :joy:
Geeft niet want we worden niet geleerd te zien wat er werkelijk speelt. But once it is seen, it cannot be unseen.

Anyway, maakt het mij verder niet uit en mag je alles van me denken en vinden. En mag je alles geloven wat ze willen dat je gelooft.

De “vrouw” van een president :joy::joy::joy: O, dit is geen hollywood maar dit is toch een lekkere vent bijvoorbeeld. En ik kan je als algemeen advies geven te letten op bijvoorbeeld;
De ogen (diepte en stand)
Nek
schedel
Handen
armen (lengte en spieropbouw/massa)
voorhoofd
wenkbrauwen
amadsappel
schouders
benen
buik
voeten
Just to name a few en pak er een biologie boek bij waarin de verschillen worden uitgelegd/getoond. Op dit plaatje zijn deze punten niet allemaal zichtbaar maar als je niet ziet dat dit een kerel is met een pruik dan… En dan zijn er ook nog reverse couples in bijv hellywood.en het witte huis. Melania Trump heeft ook gewoon een lanceerbuis(je)

o ja, plaatje van deze …afbeelding

Veel plezier hé en niet alle posters meteen verbranden en je dvd’s kapot maken. Het kan allemaal op MP omdat anderen het wel geloven :wink:

Mannelijke schedel met lippenstift
afbeelding

Weet je: de film was 9 kwartier adrenaline zonder pauze. Geen tijd gehad iets anders dan de CWC stopwatch te ontdekken!

Nee, algemeen maar ik meen dat de MI films met de stoere T Cruise zijn toch?
Maar dat is een meisje en heeft gewoon een portomoneetje tussen de benen.
En verder ken ik de cast niet maar geheid dat er meer tussen zitten.

En ook weet ik dat als je het nooit hebt gezien en geweten je het niet zult geloven en ik misschien de gek ben. Maar dat mag, ik weet voor mezelf beter. En we vinden elkaar op voldoende punten, we blijven dezelfde mensen al verschillen we in wat we geloven of denken te weten. Klokkies zijn cool :slight_smile:

1 like

Maar nog steeds mij niet bekend wat de personages in de film droegen.
Blijkbaar best een moeilijke, want voorheen waren de IWC en G-shocks makkelijk te spotten.