Micro-brand horloge tot €400?

Volgens mij staat er onder de 300 euro een vapaus veli op het blauwe forum. Als dresser een hele goede…en voor die prijs echt een koopje.

1 like

Binnenkort komt er een tweede versie van de aevig huldra.

1 like

Misschien iets meer informatie naar wst je zoekt, behalve prijs. Ik heb nog enkele Florijn 3 en die kosten 235 euro. Het lijkt erop dat je <44mm zoekt? Dan is deze wat dat betreft te groot, al dragen ze comfortabel.

1 like

Goed punt; ik ben op zoek naar een redelijk subtiele diver. Heb zeker al een paar leuke modellen hier langs zien komen :grinning:

De Obris springt er voor mij wel tussen uit.

1 like

BOLDR.

Wat een dikke duiker is dat :heart_eyes:

4 likes

Waaaaauuuw Maurice, dat is idd een prachtig serieus vet ding zeg! :star_struck:

1 like

Even preken voor eigen parochie en een Aramar is natuurlijk een serieus alternatief voor de TS

1 like

Ja die is echt mooi.
Mijn favoriete duiker op het moment.
Als het goed is ligt er een mooie nieuwe rubberen band onder de kerstboom :christmas_tree:.

Zal hem morgen eens posten hier.
Sta nog steeds verbaasd over de kwaliteit van de BOLDR.

Ook gewoon in Nederland online te koop.

2 likes

Een rus is ook een optie

1 like

Ha, bofkont! Kan niet wachten op die foto’s :hugs: Deze komt op m’n whishlist voor de toekomst!

Fijne dagen!

1 like

Gaaf ding!

1 like

Hier met de nieuwe band :heart_eyes:

Fijne feestdagen :christmas_tree: allemaal.

4 likes

Pfff, mooier wordt t niet! :+1:t2:

1 like

Helaas goedkoper dan 200 euro maar je krijgt een microbrand met een enorme bang for the buck.

Titanium kast
NH35 uurwerk
120 click bezel
10 ATM
Saffier glas
met en zonder datumvenster

De Castle Cavetto
Pre order prijs (afgelopen) was volgens mij 160 euro. In january komt de volgende ronde.

Fotos (zie website voor meer kleuropties)

Deze heb ik besteld

4096dcc64ddd6615c77af6ddf4107e1bba6d82d5_1_690x453

2 likes

Zelf heb ik sinds kort een Zelos swordfish voor onder de 300 en in februari komt de Lorier neptune binnen (voor een ietwat andere duiker). Ik kreeg gisteren toevallig nog een mail dat ze nog bestellingen aannemen.

Ook Richard Legrand heeft mooie duikers voor onder de 300

3 likes