Heel tof!
Alles kwalitatief ook een beetje in orde?
Absoluut, anders had ik me de tweede niet aangeschaft. Afwerking prima, draagcomfort ook prima. Is zo weer eens iets anders. Voor mij wel een aanrader. Deze is 41mm maar er is ook een 39mm variant van.
Ik ben toch van plan om de blauwe in de pre order te gooien. Het totale bedrag vooraf betalen is idd niet heel fijn maar het is niet hun eerste horloge dat scheelt een berg. En voor die 650 ekkies ga je weinig beters vinden dan dit ben ik bang.
En? Ga je het doen?
Ik ga op en neee met m’n gedachten maar ik denk t wel…
eerste reviews zijn er en ik vind ze wel echt heel mooi.
Jij?
Ik begrijp wel dat ze uiteindelijk €750 gaan kosten.( huidige V1 is €799) Dus maar €100 verschil met pre order. Met pre order krijg je er nog wel een rubber strap bij van €39
Maar verschil is dus ook weer niet zo heel groot, dus twijfel .
Ja dat had ik ook gezien. Maar hoeveel worden er gemaakt? En €100 is toch weer 33 bier in de kroeg.
Ik ga er wel voor denk ik, voor die 650,- kan je niet echt de mist in gaan lijkt mij.
Nee dat zeker niet. Het is meer dat ik een half jaar moet wachten.
Moeten we maar een tuseno only aanmaken tzt 
Welke kleur neem je?
Ik ben m nog niet tegengekomen ( of ik lees niet goed )
Maar ik vind Vario ook een fijne microbrand ( vooral bekend van de straps ). Ze hebben een aantal leuke modellen uitgebracht. Aardige mensen ook.
https://vario.sg/
En deze draag ik alweer bijna 2 maanden 24/7. ( voor sommigen inmiddels wel een bekend horloge )
Met een Miyota 82S5 caliber ( -1 sec per dag
)
Blauw denk ik want zwart heb ik al in de collectie. En dat half jaartje maar even overbruggen met wat andere aankopen haha.
Vorige blauwe had een matte wijzerplaat. Moet zeggen dat ik de nieuwe blauwe erg mooi vind in de reviews.
Maar goed als jij blauw neemt neem ik de witte.
Ja die is net wat dieper blauw en wat meer structuur op de plaat. Ben echt benieuwd. Nog 8 maanden wachten.
Fair enough! Ik ben zelf ook verzadigt qua blauw met m’n Traska Summiteer, en een gelakt zwarte wijzerplaat zou meer variatie geven. Smaak verschilt, altijd goed als er opties zijn.
Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat er iemand hier 'm in 't zwart neemt, zodat ik 'm later in 't blauw kan overnemen. 
Haha hoop het ook voor jou, maar mijn keuze is iig blauw. Extra witte tropic erbij en je hebt een lekkere zomer beater.
Ik denk dat ik ook de witte tropic erbij neem
Alleen hoe zit dat nou met halve links. Zag daar iets van voorbij komen maar was mij even niet duidelijk. Ik bestel de blauwe tropic erbij en dan ergens anders nog een witte tropic los.
Half links kun je los erbij bestellen. Deze zitten er niet standaard bij. Beetje schraal
Kosten €25 voor drie links