Fijn horloge, deze MAS:
De Blauwbloezen , man wat heb ik dat vroeger vaak gelezen
pure nostalgie
Dit is de nieuwste; de gehele verzameling is daarmee weer compleet.
Altijd je kleren matchen met je horloges he, en niet andersom😂
Strak aansluitende band!
aahh, de MS1001
Is het wat?
Wel mechanisch ook! (voor een deel).
Leuk!
Heb serieus nagedacht over de kleurrijke Triskel, maar toch niet gedaan. Uiteindelijk twijfelde ik teveel over mogelijk gebrek aan verfijning en of ik het wel echt voldoende zou dragen. Verder heb ik an sich ook niets met een regulator. En dan zijn er kleine arbitraire details: de wijzergrootte van de twee kleine platen vind ik ook eigenlijk teveel op elkaar lijken. De kast is me iets te recht toe recht aan. Het formaat misschien niet iets te groot. Het patroon uiteindelijk toch gewoon geprint, dus anders dan een in het oog springend patroon geen diepere kwalitatieve beleving. Mijn conclusie was dat ik het meer zou kopen uit sympathie met het concept en ‘the point of difference’ dan dat ik het een essentiële toevoeging aan mijn collectie zou vinden. Heb jij het wel gedaan?
Wat moet ik me nou precies van een ceramic lumed dial voorstellen? Dit design spreekt mij niet zo aan, maar het maakconcept zou eventueel nog interessant voer kunnen zijn.
Karl Leimon heeft voor mij nog geen volledig overtuigend ontwerp geleverd. Vaak zitten er een aantal zeer goede aspecten aan, maar is het geheel niet voldoende naar mijn smaak.
Dat is de eerste keer dat ik van HTD hoor. Enig idee wat te verwachten kwalitatief gezien? Dit tennishorloge is niets voor mij.
De gepolijste rehaut vraagt de aandacht.
Ik heb het wél gedaan!
Ben het met je overwegingen eens.
Ik ga dan ook voor de zilveren wijzerplaat.
Voor het prijsniveau kun je niet een als te hoge afwerking verwachten. Maar ik hoop dat ik blij verrast zal zijn.
De wijzers van de subdails zijn nog wat aangepast: uren is iets langer geworden, ook beter oor de afleesbaarheid.
De afmeting is net wat groter dan ideaal, maar denk dat het door de subdails wel mee valt in hoe groot die ervaren wordt op de pols.
Zelf wilde ik al een tijdje een asymmetrische wijzerplaat. Dit is een mooi instap model om te zien of iets dergelijks bevalt.
Het zou enorm tof zijn geweest als ze nog een big date er op hadden gezet (zonder het horloge dikker te maken). Dan de afwerking omhoog, hitte geblauwde wijzers, en iets meer dynamiek in de kastvorm. Prijs dan naar een schappelijke €1000
Zeker. Boven verwachting leuk horloge. Zit degelijk in elkaar, mooie functionaliteit en komt niet eens lomp over op mijn bescheiden 16cm polsomtrek.
Hm, vind deze wel heel vet, én ik ben een liefhebber-tennisser. Maar ik heb al een tennishorloge, de gele (heb je hem?) MoonSwatch. Wat nu… Stel je voor dat je meer horloges koopt dan je eigenlijk nodig hebt, het moet niet te gek worden