Microbrand only (Deel 1)

Mooie afweging!

Ik vind de kast en bracelet vd Munro mooier (en denk dat de bracelet comfortabeler is met die bewerkte randen).

2 likes

Thanks. Ik vind dat beide modellen zo hun charme hebben. De Munro oogt inderdaad comfortabeler, en wat ik van de reviews begrijp heeft het horloge een insane prijs-kwaliteit verhouding.

Absoluut!

1 like

Met o.a. Trafford, Baltic en Monta.

7 likes

Nordic Marine komt met 55% uit de poll. Heeft ondertussen ook mijn voorkeur denk ik.

2 likes

De aansluiting van de bracelet vind ik niet zo fraai in dit beeld:

3 likes

Volgens mij mooie horloges! :ok_hand:

1 like

2 likes

Wauw die endlink past totaal niet bij de lugs. Enige vereiste was 20mm zeker?? pffff… wat een domper.

Ik vind hem wel tof :ok_hand:t2: weet niet wat het precies is maar hij pakt me wel :sweat_smile: vind hem ook véle malen mooier dan die Erebus bijv.

Radcliffe

4 likes

Nivada Antarctic, iemand? (Deze vorige week besteld bij Ace Jewelers in Amsterdam)

19 likes

Ook heel gaaf! Show je eigen foto’s maar zodra je kan :smiley:

Lichte paniek bij Trafford vanwege de vele orders door dit YT filmpje. Het is ze gegund. :ok_hand:t3:

2 likes

Jawel, alleen een andere kleur:

Inmiddels een jaar in bezit, top.

18 likes

De blauwe heb ik reeds maar vandaag kreeg ik een mailtje van Vandaag dat ze de Tiefsee nu weer met goud-zwart hebben.

Ook een heel erg mooi combi….

7 likes

Gisteren gezien, leuke video. Al had ik anders gekozen :wink:

Ik heb 'm met de tropical dial, sinds augustus 2024. Beetje hees geluid met opdraaien, maar verder prima.

8 likes

2023 bedoel je, hees geluid herken ik wel :rofl: