Erg mooi! Zijn er al details bekend?
39mm. Miyota 9015. Retail price $549,-.
Precies wat je zegt: die overgang is niet helemaal lekker.
Wel een beetje gevolgd via Facebook (League of Microbrands). De kast en bandaanzet e.d. doen mij nogal denken aan de Mitch Mason Chronicle (en die op zijn beurt weer aan de King Seiko), en die heb ik al. Nu ben ik wel een sucker voor guilloché, maar die “ingedeukte” triangelvorm die overal in terugkomt vind ik lastig. Mooie wijzers maar de indices op 12, 3, 6 en 9 hadden wat mij betreft normale driehoekjes mogen zijn.
Zoals gebruikelijk van Áigi, fraai vormgegeven. Met de kwaliteit zal het ook wel goed zitten in zn genre. Maar het past niet bij mijn prioriteiten.
GADA uit het Oosten…ik vind het een interessante optie voor mijn nieuwe GADA watch. En jullie?
Stel nou dat je een nieuw horloge wil kopen. Zwarte wijzerplaat, mooie stalen band, niet te groot. Welke heeft dan jouw voorkeur?
- Clemence Munro
- Nordic Marine
Mooie afweging!
Ik vind de kast en bracelet vd Munro mooier (en denk dat de bracelet comfortabeler is met die bewerkte randen).
Thanks. Ik vind dat beide modellen zo hun charme hebben. De Munro oogt inderdaad comfortabeler, en wat ik van de reviews begrijp heeft het horloge een insane prijs-kwaliteit verhouding.
Absoluut!
Nordic Marine komt met 55% uit de poll. Heeft ondertussen ook mijn voorkeur denk ik.
Volgens mij mooie horloges!
Wauw die endlink past totaal niet bij de lugs. Enige vereiste was 20mm zeker?? pffff… wat een domper.
Ik vind hem wel tof weet niet wat het precies is maar hij pakt me wel
vind hem ook véle malen mooier dan die Erebus bijv.