Wat een mooi silver dial Royce.
Mocrobrand ?
De auto correctie laat me in de steek.
Ze komen in ieder geval uit Hong Kong…
Wel een interessante typo: het lijkt erop dat Magana in ieder geval een mocrobrand is, https://maganawatches.com/. Was maar een snelle GIYF, wellicht nog meer?
Ik blijf een zwak houden voor dit merk. Ik heb een ADX en de kwaliteit is echt geweldig. Deze ontdekte ik laatst (bestaat al even) maar mag er ook wezen…
Poeh. Spontaan cognitieve dissonantie van die w en die 9.
#ERR
Hoe bedoel je?
Cognitieve dissonantie is toch dat je gedachten (cognitie) niet in lijn zijn met je handelen en daarom je gedachten probeert aan te passen om weer in balans te komen?
Cognitieve dissonantie is een psychologisch fenomeen dat optreedt wanneer iemand tegelijkertijd twee tegenstrijdige overtuigingen heeft.
Ik heb eerst de overtuiging dat de nummerals mee lopen met de bocht, bij de 6 begin ik te twijfelen want dat is eerst een 9 en bij de 9 voel ik me heel erg ongemakkelijk.
Maar als je 'm moet uitleggen is de grap meestal niet zo leuk. Sorry dus!
Voor hen die deze Galo nog zoeken; hij komt er weer aan, eind 2025/begin 2026. Ditmaal met miyota 9, betere lume, dunnere kast, en dat alles voor maar 26 piek meer, aldus de eigenaar… Scoop!
Kan best aardig zijn. Maar ik zie de afwerking nog niet echt terug… ik vind het er niet heel strak afgewerkt uitzien.
Alles heel mooi en egaal gecoat, binnenwerk is top met de custom rotor. Volledige steel case, alle boutjes staan identieke hetzelfde ingedraaid, dibbel saffierglas, mooi afgewerkte kroon, quick release etc