Precies! Kom maar op met de zon!
Thanks! Is inderdaad geen kleintje. De schuifmaat zegt 14,5mm dik en 41.5mm in diameter, wat deze voor mijn doen erg groot maakt
Precies! Kom maar op met de zon!
Thanks! Is inderdaad geen kleintje. De schuifmaat zegt 14,5mm dik en 41.5mm in diameter, wat deze voor mijn doen erg groot maakt
Prima dikke duiker Misschien een fijn rubberband erop? Dat zou’m goed staan denk ik.
Ongetwijfeld! Ik ben alleen zelf niet zo van het rubber, dus het wordt eerder een single pass nato of milanaise mesh band denk ik.
De Averau is nu live op Kickstarter.
De Moonphase eerste 50 stuks "Early Bird"zijn snel gegaan, binnen 3 kwartier ofzo.
Mijn eerste generatie Traska Summiteer, nu bijna een jaar in bezit. De stalen band is comfortabel en heeft een mooie taper, maar ik draag het vaker op rubber of NATO.
Twijfelde in het begin erg over de coating, omdat deze er voor zorgt dat het horloge een wat donkerdere, titanium-achtige uitstraling krijgt waar ik eigenlijk niet zo’n fan van ben. Nu ik er aan gewend ben, kan ik het wel waarderen, zeker omdat de coating haar werk goed doet: enkel op de sluiting heb ik een paar haarlijntjes kunnen ontwaren.
Al met al uiterst tevreden met dit horloge!
Mooi hoor. Lekker fris. Tevreden over de afwerking?
De afwerking is heel netjes. Geen scherpe randjes op de kast, indices mooi recht op de wijzerplaat geen stofjes e.d. op de wijzers. Uurwerk loopt ongeveer +10 per dag.
Batavi is a recently-launched microbrand from the Netherlands, which has given us until now a couple of handsome, colourful and original vintage-inspired watches, such as the Kosmopoliet GMT. What the brand will launch in a few weeks (the Kickstarter campaign will open on April, 2nd) is a rather funky take on the sports watch with integrated bracelet, at a very fair price. The Architect has all the desired ingredients; a 39mm tonneau-shaped case, a relatively slim profile (below 11mm), brushed surfaces with polished accents, a steel bracelet that follows the lines of the case, and it even adds a cool interchangeability system to switch between steel and leather. To reduce the price, it is powered by a proven Miyota movement. It’ll be available with a classic blue dial, with a very original genuine walnut wood dial (sounds odd, but looks cool) and with the one you see here, an attractive textured “copper” dial. And that for about EUR 400…
Kick start nieuwe model 2 april.
Kast en band is afgekeken van de Tissot PRX 2021.
Niet van een rolex oysterquartz? (Of een ander jaren 60 horloge?)
En zo heb je toch gelijk gekregen Hij zit nu op een barton elite en dat zit toch wel geniaal en maakt hem nog veel zomerser!
En ondertussen is er nog een tweede micro in de verzameling beland:
Staat 'm goed! En die Scurfa is ook gaaf zeg
De duneahore?
De Duneshore inderdaad.
Top, ik heb u een berichtje gestuurd.
Na de Monta en Traska, nu een Visitor erbij. Microbrands vervullen een steeds prominentere rol in mijn collectie.
En ook ik verwelkom een prachtig model, de Visitor Duneshore. Ik merk dat mijn aandacht en interesse steeds meer afwijkt van de standaard Zwitserse merken, naar de onbekende microbrands.
Ocean X Sharkmaster 600 sms 611
Made in Hong Kong. Zal allemaal wel.
Zware kwaliteit. 600m waterdicht. Heliumventieltje. 4,5 mm gebold saffier. Geschroefde bracelet. Seiko tikker.
Ik vind het wat. Diep in m’n hart wil ik de Sharkmaster 1000. Gewoon de zwart-witte. Weinig retro. Gewoon een classic dikke duiker.
Veel.plezier bij de F1
Cheerzz