Microbrand only (Deel 1)

Deze op de metalen band

10 likes

Vond ik ook de tofste kleur…is ook uitverkocht.

Ik zag trouwens sinds vandaag dat de Endeavour in 't geel als enige een datum-optie heeft, met geel venster. Dit vind ik bij een Halios Seaforth in Bahama Yellow echt helemaal te gek.

Ik las je bericht en dacht even oh nee… Ik heb de gele incoming zonder datum, die optie was er toen niet. Was een mooie optie geweest zonder die dikke zwarte omlijsting denk ik. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat 'ie er is!

Edit: de wijzerplaat is echt wel zwart

5 likes

Hij is ondertussen gelauncht. Hoe werkt dit nu :smiley: ? Is mijn eerste keer… Ik zie nergens een prijs?

Nieuwe Peacemaker van Gruppo Gamma, iemand ook into dit merk?

4 likes

Erg gaaf! Jammer dat ze 43mm zijn… 42 was beter geweest, 41-40 nog beter :stuck_out_tongue_winking_eye:. Wel mooi!

1 like

Idd, een duidelijk Panerai-achtige, maar dan geschikt voor andere polsen dan die van Sylvester Stallone, zou mooi zijn. 40-41mm idd.

1 like

M’n ErrediBi is even naar Milaan voor een service van het ETA uurwerkje…
Intussen een titanium gespje in stijl geblauwd voor als ze terug is!!

5 likes

:rofl::rofl::rofl:

Hier kan je hem ‘aanschaffen’:

Serica komt met een nieuw model uit, deze keer een duiker, benieuwd hoe die zal zijn.

3 likes

Klinkt wel interessant! Ik ken het merk nog niet. Zijn er leden met een Serica dat jij weet? Ik heb me in ieder geval even aangemeld op de mailinglist.

1 like

Er zijn enkele leden die een Serica hebben/hadden, vooral van de eerste serie van de WMB, iemand met de 2de serie 4512 California en dacht ook iemand met een 4512 Commando.
Ik heb lang getwijfeld op de eerste serie WMB maar de wijzerplaat was me iets te druk. Zit wel te denken om als volgende een 4512 aan te schaffen maar ben er nog altijd niet uit of ik de Commando of de California wil.

2 likes

Waar komen ze eigenlijk vandaan? Ik ben heel benieuwd naar hun duiker!

Parijs. Het verhaal achter de WWW ‘WMB’ edition is enkele mannen van het Franse horlogeblog Les Rhabilleurs die een eigen visie hadden voor een horloge die ze zelf wilden en de samenwerking met Matt Hranek van het Amerikaanse The WM Brown Project.

1 like
1 like

Thanks, ik ga me er eens verder in verdiepen. :+1:

1 like

Gisteren een mail gekregen dat er een super early bird voorbestelling mogelijk is voor de Vanbanner Lea… heb deze dan ineens besteld, prijs nu is ca 190 EUR excl taksen, dus best een leuke prijs :slight_smile:

2 likes

Die naam… :wc:

:rofl:

5 likes