Microbrand only (Deel 1)

20 likes

Gaaf, zit hier plexiglas op of mineraal/saffier? De kleur springt er in ieder geval lekker uit.

1 like

Alhoewel plexi sexy is, zit hier Sapphire glass op. Sapphire crystals (Double domed front and flat exhibition back)

1 like

Zeker! Maar zo’n kras bestendig saffier glas is ook wel lekker bij een dubbel gebold glaasje. Net iets praktischer.

1 like

Ik ging initieel voor de roze en vond de blauwe niet eens mooi. Nu ik het in bezit heb en van dichtbij kan bewonderen heb ik het incorrect beoordeeld. Super mooi irl

3 likes

Echt super gaaf en dik (letterlijk :rofl:) ding!

Die blauwe is ook niet mooi! Verkoop hem maar aan mij! :rofl::wink:

2 likes

mooi maar hoeveel vertrouwen kan je hebben in een chinese chrono?

1 like

Dat interesseert mij dus precies niks, noppes, nada. Het is een leuk hebbedingetje van een paar honderd euro waar ik veel plezier in heb en nog zal hebben. Als het over een paar maanden begeeft is het jammer, gooi ik het weg. Van wat ik heb begrepen is dat het een uurwerk is die sinds 1960 in gebruik is. Er zit dus wel wat historie in. Echter heb ik tot de dag van vandaag nog geen enkel horloge gekocht (of niet gekocht) vanwege een uurwerk. Ik heb ze ook niet zo lang in bezit om een foutieve werking in een uurwerk te constateren.

1 like

Benarus 38 mm (net binnen):stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Precies dit, we helpen je er van af!

2 likes

Kan best meevallen hoor, de ST19 doet het zeker niet onaardig. Mijn exemplaar is nu ongeveer 8 jaar oud en doet het nog perfect.

ho da’s fijn om te horen.

16 likes

13 likes

10 likes

Mijne ongeveer even oud en doet het gewoon goed.
Zit in de Seagull 1963

Hier moet ik toch een beetje om grinniken, hoffman original maar waar ken ik die look van?

Ps niks mis met hommages. Veel bang for buck

Even ‘n ander bandje proberen:

7 likes

Bandenslet

Nu nog het roze bandje en we zijn compleet.

18 likes