Microbrand only (Deel 1)

Wolbrook gang :call_me_hand:t2:

6 likes

Bij!

10 likes

Armida,

Gelijk na het zien van deze foto’s even op hun site gekeken. Paar leuke modellen gezien.

1 like

8 likes

Monta, wat een afwerking! Mist een beetje karakter, maar wie weet komt dat in de toekomst nog.

29 likes

Axios Flagship. Nu een week om de pols en wat een heerlijk horloge!

22 likes

30 likes

Erg mooi horloge! Die traploos verstelbare sluiting lijkt me ook fantastisch. Hoe houdt de gepolijste bezel zich? Is dat een krassen magneet of blijft het met een beetje beleid nog enigzins toonbaar?

1 like

4 likes

Ja de sluiting is handig inderdaad omdat ‘ie zo te verstellen is, maar het is wel een hele lange sluiting. Langer dan de lug-to-lug van het horloge. Dus dat zit wat gek.

Die van mij is tweedehands, maar moet zeggen dat de bezel er nog prima uit ziet. Naast een plekje hier en daar.

1 like

Mooie dial!

1 like

6 likes

Hoe bevalt de scurfa? Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen.

1 like

Apart inderdaad, afhankelijk van de polsmaat is dat mogelijk wel een dingetje. Is hij met ~16,5-17cm polsen nog fatsoenlijk te dragen in jouw optiek?

Zolang het bij gebruikssporen blijft en geen krassenfestijn wordt wanneer ik er per ongeluk een keer de verkeerde jas/trui bij aantrek, ben ik al tevreden. Hopelijk helpt het dat die gepolijste rand iets naar beneden kantelt staat t.o.v. het saffier.

1 like

Erg tevreden! Het is een prima afgewerkt horloge met mooie specs en een simpel (en dus makkelijk vervangbaar) uurwerk erin. De Lume is ook dikke prima.

Het enige wat ik er op aan te merken heb is dat hij nog beter zou zijn in 38mm. (Ipv de huudige 39/40mm. Maar dat is persoonlijk en ook een beetje muggenziften :stuck_out_tongue:)

Verder erg fotogeniek! :grin:

Heb jij er ook één of overweeg je eentje aan te schaffen?

3 likes

Aramar Walrus vandaag.

10 likes

Goed om te horen! Ik overweeg er een aan te schaffen. Vanaf juni/juli zijn de meeste modellen weer op voorraad. Ik twijfel nog tussen de originele (zwarte wijzerplaat/oranje wijzers) of de titanium blauwe versie.

Liep jij nog tegen btw/import heffingen aan?

1 like

Even voor mijn beeldvorming; een van deze twee dus?

Dan zou ik voor de blauwe stemmen… Ik vind een no-date gewoon mooier. :slight_smile:

Dat kan ik je helaas geen antwoord op geven. Ik heb hem namelijk binnen het forum overgenomen. Wellicht dat @Riepos jou daar een beter eenheid op kan geven. Ik heb deze namelijk aan hem te danken.

Nieuwe versies van de Direnzo Mondial in aantocht:

3 likes

Ik heb dezelfde polsmaat en het is kiele kiele… het zit zeker niet zo comfortabel als het had kunnen zijn. Zal ‘s wat foto’s proberen te maken.

1 like