Microbrand only (Deel 1)

Oh, wacht, de mail is ook al binnen! :tada:

1 like

Heb jij ook bij de linden nonstock ?

Ja, lijkt erop dat ze allemaal out of stock zijn.

:racing_car: :checkered_flag:

12 likes

Heb een maand of wat terug een Eza Sealander gekocht. Vond dat er best een mooi verhaal achter het merk zit. Eza was van origine Duits en is door twee Nederlanders nieuw leven in geblazen. Ook bevalt de kwaliteit van de Sealander me goed, mede dankzij het Zwitsers uurwerk dat erin zit. Merk alleen dat ie weinig draagtijd krijgt, dus zodra ik trust level 2 heb gaat hij hier het blauwe deel in. Denk ik :slight_smile:

10 likes

6 likes

5 likes

Batavi Geograaf Wereldtimer
Eigen kweek uit Tilburg @Batavi

8 likes

Sta op de lijst voor de visitor snowflake.
Wordt een leuke combi met de duneshore.

7 likes

Hier de mijne :grin:

7 likes

Mijn Duneshore is onderweg. Na lang wachten…
Heb de Amaranth gekozen. Plaatjes volgen, uiteraard

2 likes

Lekker man, veel plezier! Het zijn echte knallers.

Ik kreeg deze week een mail dat de Raven Trekkers eind juli uitgeleverd gaan worden! Ik heb de gele in bestelling en heb direct het tweede deel betaald, ik had al de helft aanbetaald. Toen stond de Dollar nog wat gunstiger, helaas.

Verzendkosten a 48 dollar kwamen er nog bij, dat viel wel wat tegen. Ik ben benieuwd wat de bijkomende kosten voor het invoeren zijn. Al met al is het best een kluif, een horloge invoeren uit de VS.

Maar kijk nou wat een plaatje!

13 likes

Ca. 25% hè (21% btw, €0,80 invoerrechten en €10/€15 inklaringskosten voor DHL/UPS etc.)

1 like

Heb de invoercalculator erbij gehaald en ik ga uit van een goede 100 euro.

De aanbetaling wordt blijkbaar niet meegenomen bij het opgeven van de waarde van het pakketje. Of dat juist is weet ik niet, vervelend vind ik het niet. Scheelt flink in invoerkosten.

Nou dat kan goedkoper:

Op watches.com heb ik iets besteld… (komt straks wel in NA)
Prijs $239 + $3,95 verzekering + $19 shipping van US naar NL.
Gisteren heb ik van PostNL het verzoek gekregen om €27,85 invoerrechten en inklaringskosten te betalen (overigens geen specificatie hoe men op dat bedrag komt).

US262 is momenteel €249.
21% plus inklaringskosten is meer. Lijkt dus op een lukraak bedrag wat ze in rekening brengen. Of stond er op het pakketje een andere waarde?

Geen idee, ik heb net betaald en was positief verrast. Het pakje komt deze week vast binnen dan zie ik wel wat er op het pakket staat.

US262? geen idee die ken ik niet.

239+4+19 dollar. Je betaald altijd import over alle kosten. Ook verzendkosten worden meegerekend.

Door te frauderen en een lagere waarde op te geven :wink: