Microbrand only (Deel 1)

Leuk ding!

1 like

Screenshot 2022-11-14 11.56.18

:sunglasses:

3 likes

HTD Aquatíc — Palletoni And SpaceBoy

9 likes

Haha mooi man, finder’s fee regelen we via pb :wink: :grin:

2 likes

:grin:

Helaas, ik was 1 van de eersten toen de lijn twee weken geleden open ging… :wink:

1 like

Haha geintje natuurlijk! Veel (voor)plezier, denk dat dit een geslaagde KS is!

1 like

En weer een nieuw horlogemerk dat binnenkort het licht gaat zien op Kickstarter. Het Koreaanse Varon Chiri.
38.5mm, flat saffier glas, Miyota 9039, micro adjustment. Prijs: $420 (30% korting t.o.v. de $590 toekomstige retail).

Persoonlijk vind ik de mintgroene wel een fraaie verschijning.

KLIK

4 likes

Mooi horloge… Atowak komt met een soort gelijk model… De Cobra. Wel iets meer aan de prijs met z’n 1999 dollar.
Ook doet me dit model meer denken aan het merk Urwerk dan die jij hebt geplaatst.

3 likes

De CW C63 Sealander GMT

Wat een afwerking, wat een mooie wijzerplaat.

3 likes

Ik moest gisteren de door mij gewenste kleurstelling doorgeven. Heb de door jou afgebeelde zwarte versie gekozen. De zogenaamde Mockingbird met de secondewijzer in een kleur gelijk aan de eieren van deze Texas-vogel…:smile:

2 likes

De thumbnail was prachtig, ingezoomd toch net wat minder. Merknaam voelt als wish.com Vacheron en 't logo ziet eruit alsof je iets naar de cloud aan t uploaden bent.

1 like

De mooiste versie, de juiste keuze dus :ok_hand:

1 like

Ik heb gisteren een sample in m’n handen en even omgehad (een collega van me schrijft er een artikeltje over). Niks mis mee voor mijn gevoel, maar ook niet echt iets om over naar huis te schrijven. Kortom, beetje middle-of-the-road, wat overigens vaak prima is; het hoeft niet altijd iets speciaalste zijn natuurlijk. Het meest opmerkelijke vond ik de - in verhouding - enorme gepolijst donker-houten box waar het horloge in komt…

4 likes

Hahaha, die cloud logo dacht ik ook al :joy:.

Leuk dat je hem al in je handen hebt mogen hebben en thanks voor de informatie. Voor het bedrag, zijn er denk ik inderdaad leuke(re) horloges te vinden. Benieuwd nu in elk geval naar de box én het artikel.

1 like

Voor mij te klein maar wel heel mooi.

5 likes

Vacheron… Vacheri… Varon Chiri!!

3 likes

De enige lower-to-mid range Micro waar ik echt, ECHT warm voor loop is Traska. Leuk logo, leuke ontwerpen (met name de Freediver en Summiteer), geinige gimmick met de coating. Maar ja, beperkte oplages, import gezeik, etc.

Helm blijft natuurlijk ook een leuke, maar dat zijn echt koelkasten.

Ik zag vandaag deze voorbij komen. Ziet er mooi uit!

https://www.drakenwatches.com/2022/11/14/aoraki-field-watch/?v=796834e7a283

8 likes

Ik zit het verhaal achter de horloge te lezen en wat heerlijk hoe eerlijk en open de maker is.

Yes, the side of the case will still have the DRAKEN engraving. Yes, I get that this puts a lot of people off because it makes them think of Invicta.

Zoals dit :laughing:

Er zijn zo ontzettend veel merken. Daar moet nog wel meer tussen zitten… :wink: