Microbrand only (Deel 1)

Hij heeft mooie kleurtjes :ok_hand:

De wijzerplaat is eigenlijk soort van blauw, maar ‘t moeilijk uit te leggen hoe dan…

5 likes

Vanavond mijn Selten in de postbus! Naar aanleiding van de geboorte van mijn zoon, eerste kerstdag geboren, een sterrenkijker. Binnenkort laten graveren.

Super blij mee, prachtig Widmannstatten patroon van de meteoriet op de achtergrond, en ontzettend veel diepte in de wijzerplaat.

Ik zal binnenkort even fotos maken met beter licht!

22 likes

Dan is dit zeker een mooie keus. Gaaf hoor :+1:
Ben benieuwd naar de aanvullende foto’s!

3 likes

Hoe draagt hij? Hij kwam op mij wat dik over en daarom ben ik toen afgehaakt.

Doorsparen!

Ik was eerst enthousiast, maar het grote verschil met de King Seiko is de hoek van de lugs. Die is bij Monbrey vrij recht, bij KS loopt hij iets naar beneden. Ik heb sterk het idee dat een KS veel beter draagt. Er zijn ook wat foto’s van de Monbrey waarop het effect van die lugs op de pols goed te zien is.

6 likes

Daar was ik aanvankelijk ook wat bang voor, maar het is me eerlijk gezegd helemaal niet opgevallen dat hij wat dikker is.

Ik geloof dat ik wel grote polsen heb, maar ik heb het eerlijk gezegd nog nooit opgemeten. Ik ben nog een leek wbt horloges, dit is mijn eerste ‘serieuze’ horloge. Misschien maar eens gaan opzoeken hoe dat moet want ik wil hem op een leren band gaan dragen.

Nog een aantal fotos met iets beter licht:

19 likes

Zou het overigens mogelijk zijn om iets te laten graveren op de rotor links en rechts van het woord “Selten”? Of zou dat te klein zijn? Ik zat te denken links de naam van mijn zoon, rechts de geboortedatum, lijkt me super mooi als dat zo achter het glas zit.

Mocht iemand een adresje hebben (evt omgeving Zwolle) houd ik me ook aanbevolen.

1 like

Weer iets geks van Isotope.

Uploaden: Isotope HydriumX Exit - 3.jpg…

7 likes

Ik heb em met Miyota besteld. Ik vind de 4Hz veel prettiger en heb goede ervaring met de 9015.

2 likes

Oké deze zojuist ‘gebacked’ op Kickstarter:

12 likes

Nice. Gave kast/lugs :+1:

1 like

Ik ook! Met de witte plaat, welke heb jij genomen?

Ik zit inmiddels 3x per dag de tracking status te checken maar t schiet maar niet op…!
Maanden gewacht zonder problemen, want kickstartert… Maar nu die klaar is en verstuurd (finally) ben ik mn geduld verloren! Argh schiet op UK customs! :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Plaatje van het internet

10 likes

Hier ook een wachtende… heb voor de world dial gekozen.
Ben benieuwd :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb de zalmrose besteld. Een kleur die ik nog helemaal niet had in mijn collectie. Vandaag nog gekeken. Onderweg uit UK lijkt het.

1 like

Nice! Die witte dial ziet er wel gaaf uit maar twijfel nog steeds over de lugs :grimacing:

2 likes

47mm lug to lug moet voor mijn 17,5cm pols geen probleem zijn schat ik in :wink:

12 likes

20 likes

11 likes