Erg tof horloge, en de prijs valt ook niet tegen
Leuk. Prima prijs!
Wat een ontzettend cool ding! Bedankt voor het delen. (Dit gaat mij misschien wel weer geld kosten…)
Iemand ervaringen met het merk Baltany?
Chinees merk met een nieuwe release. Is er in 2 uitvoeringen met een NH38 uurwerk of Sellita SW200. Ben wel gecharmeerd van de bruine variant:
Niet persoonlijk maar heb het wel eens zien voorbijkomen op YouTube video’s dus je zou daar kunnen kijken.
Ik heb deze vorige week besteld:
Quartz, 36mm, goede reviews. €118,-, gewoon proberen.
Ik ben benieuwd.
Ook mooi! Helemaal voor het geld.
Kan zelf alleen nog niet helemaal kiezen tussen het ‘klassieke’ zwart of toch de bruine…
Ik zit te twijfelen tussen de kwarts en de automaat. De kroon van de kwarts is “afwijkend” en de wijzers van de automaat weer iets over-the-top.
Maar wel impulsaankoopwaardig
Ik wilde niet nog een automaat, juist quartz, vanwege het gemak van ‘pakken en gaan’ en weinig onderhoud.
Ik ben wel benieuwd of deze D12 in de beaterdoos of de doos met draagbare horloges terecht komt.
Maar aan deze D12 zal hij nooit kunnen tippen:
Die is idd superieur qua afwerking en uitvoering. Maar het formaat is zodanig vergroot t.o.v. het origineel dat ie onbruikbaar is voor bijv. re-enactment etc.
Persoonlijk neig ik ook steeds meer naar quartz vanwege het gemak en de precisie. Maar in dit geval vind ik het bijna jammer dat er een automaat in zit en geen handwinder.
+1
Dat is voor mij geen overweging .
Leuk of niet leuk is de overweging hier.
Dat was leuk geweest.
Die Baltany’s zijn wel ideale impulsaankopen. Ik vind die quartz dresserstyle horloges wel leuk
of die tuxedo.
Jammer dat de bronzen horloges zo groot zijn. Een 36-38mm variant had ik meteen gekocht.
Zou je iets willen posten wat je zoal, en waarvoor gebruikt? Ik ben wel benieuwd .
Yep, zie Issued militaire horloges topic. Het zijn geen Chinezen en of micro brands
Mis ik toch een mirobrand met een echt Dutch design, binnenkort bij mij op de mat. de Brunmontagne Épilogue met een oplage van 50 stuks. Doen we Pascal toch tekort mee om die hier niet te plaatsen.
Nu dan, ben ik de eerste die hem hier plaatst .
Wil je de specs weten, kijk even op Brunmontagne.com