Brons gepoetst!!
Tribus was established by Christopher Ward’s three sons, and while based in Liverpool,
Wel tof deze Marin hoor
Voor degene die geïnteresseerd in de nieuwe RZE Fortitude, ik ga mijn boardingpass niet gebruiken. Toeganscode is RZEFT612, hiermee kan je inloggen en kost het horloge een stuk minder. Kan maar 1 keer gebruikt worden en is volgens nog maar 1 dag geldig. Hopelijk kan er iemand anders een leuke korting uit halen.
Ik zie dat die nog maar tot 3 uur geldig is.
Vanaf 3 uur het is overigens een universele code, ik had precies dezelfde
edit: en zal dus ook ‘onbeperkt’ gebruikt kunnen worden i.p.v. 1x
Gaaf! Stiekem wel een beetje fan van wat Geckota doet voor het geld dat het moet kosten. Veel plezier ermee!
Het afgelopen jaar zelf twee Geckota’s toegevoegd aan de verzameling. Een C01 en een C05. Beide met een meca-quartz van Seiko.
Deze is heeel noice. Kwam achter deze variant door het yt kanaal van IDGuy.
Hoe bevalt ‘ie?
Ps: mocht je er ooit van af willen… lemme know!
Heel goed, is bijzonder comfortabel door de afmetingen, robuste maar warme uitstraling door de chocolade tropical dial, mooie afwerking. De bracelet is ook heel goed. Voelt solide (zwaarder dan de aventurijn versie, varieert wss per batch). Loopt nauwkeurig. Voorlopig mag hij nog even blijven.
Lekker dikkerdje!
Vet ding mag ook gewoon toch
Wat een joekel joh, mooi merk Formex.
Ik vind m gaaf
Straum uit Oslo.
MOVEMENT
MANUFACTURER: Sellita SW-200A.
FREQUENCY: 28’800 A/h (4 Hz)
POWER RESERVE : 38 hours
PRECISION: -20/+20 sec/day after casing
JEWELS: 28 pcs
OSCILLATING WEIGHT: Oscillating weight with segment of heavy metal and ball bearing
BARREL SPRING: Nivaflex
SHOCK ABSORBERS: High-performance Novodiac
€ 829,00 ex BTW
Ziet er mooi uit
Vooral die groene
Alleen erg korte lugs.