Microbrand only

Incomming!

Toch maar de trekker overgehaald. Eerste keer dat ik aan een kickstarter mee doe!

Nu maar geduldig wachten tot augustus.

3 likes

Via instagram kwam ik deze tegen:

Het design is ergens deels geleend; maar kan het niet precies uitdrukken waar. Een diver van AP ofzo? wel aantrekkelijke look. Twijfel alleen beetje over de wijzers, beetje…old timey? voor het moderne ontwerp van de rest…

3 likes

De cijfers als indices doen me qua lettertype erg aan Longines denken, de hydrodinges

Als ik de rest van hun collecties bekijk komt het mij over als een hommage merk. Weinig originaliteit :slight_smile:

Collections– KARL-LEIMON Watches (karlleimonwatches.com)

Klopt, Nauti en Patek dress copy. Daarom is dit ook een copy van iets, maar ik kan hem niet direct plaatsen. Het heeft ook te maken met de fitted rubber strap.

20 likes

Heel leuke wijzerplaat. Echt een toffe, weinig voorkomende kleur.

1 like

Dankje! Hij is heel apart, en er schuilen vele schakeringen paars in deze kanjer! :man_dancing:

2 likes

HTD heeft een nieuw model uitgebracht, geïnspireerd op tennis. 37mm en 9mm dik met saffierglas voor €690,-.



9 likes

Dat is wel een tof horloge… tenminste voor mensen die een link hebben met Tennis. Leuke elementen, maar niet overdreven.

40 staat op plek 45. Daar kan mijn ocd niet tegen hahahaha.

7 likes

Viel mij ook al op. Maak er dan forty boven en five onder van.

1 like

De kickstarter campagne is afgelopen. Ik heb mijn pledge geannuleerd. Een handwinder zonder secondenwijzer vond ik toch een te groot gemis.

2 likes

Ik veronderstel dat dit horloge vooral gekocht wordt door mensen die een link hebben met tennis. Bij die doelgroep zal de 40 perfect aanvaardbaar zijn.

Voor de ocd doelgroep hebben ze hem ook zonder fourty😉
Maar dan is het juist een 13 in een dozijn horloge.

2 likes

14 likes

Blast from the past: Obris Morgan Infinity

11 likes

Deze Zelos Swordfish blijft gaaf!

16 likes

Mooie kleurencombinatie met je kleren :star_struck:

1 like

10 likes