Microbrand only

17 likes

Heel erg mooi!

Wil die ook wel eens proberen :grin:

1 like

3 november om 14:00 de nieuwe ronde van traska commuters heb ik dat juist??

2 likes

11 AM EST is volgens mij 17.00 uur hier. Ik zit er ook op te wachten. :rofl:

2 likes

Ik kom dit net tegen. Best wel mooi eigenlijk:

3 likes

Ah 17:00 idd. Thanks.

Ik heb het nog niet besloten. Ik laat mijn ervaring met Clemence en mijn tevredenheid meewegen Hahaha.

Ik hab ooit een Traska Commuter en helaas verkocht. Wil er weer een!

1 like

Wat is de reden dat je hem hebt verkocht destijds?

Ik vond de indices te groot. (Ik was gewoon niet goed bij mijn hoofd toen. :crazy_face:) Horloge zelf is geweldig en liep heel exact.

2 likes

Ik zie veel Art Deco stijl in deze tank. Mis wel de seconde wijzer.
Ik heb nog geen tank vorm in de collectie.
Soner heeft wel mooi ontwerp en eigenschappen.
Sweeds micro brand ?

Vind deze net iets mooier. :+1:

3 likes

Misschien niet erg origineel maar wel erg geslaagd deze hommages voor rond de 200 euro van Baltany.

Altijd goed afgewerkt en voorzien van saffierglas.

6 likes

8 likes

KUOE is proud to announce our first dive watch, SOMBRERO 90-011, as their 11th watch model.

Taking its name from the Sombrero Galaxy, which is said to be the most beautiful place in space, the SOMBRERO 90-011 is KUOE’s first diver style design to date.

• Automatic with hand-wound and hacking
  • Miyota Japanese Movement, Cal. 9039
  • Glass: Single-domed Sapphire Glass with AR coating and AF coating
  • Case: 316L Stainless Steel
  • Bezel: Internal and bidirectional
  • Screw-Down Crown
  • Water Resistant: 20 BAR
  • Power Reserve: ~41 hours
  • Super-LumiNova® Hands and Dial - Glows in the dark after being exposed to strong light.
  • Accuracy: -20 to +40 seconds per day (23º± 2ºC)
  • Bracelet and spare Italian leather strap
  • Flat-head screwdriver for adjusting the bracelet

€791.76 https://www.kuoe-en.com/sombrero-90-011
`

3 likes

Dat is een eigenaardige vondst. Enige informatie over het merk? Denk niet dat ik dit nou zo regelmatig zou dragen, maar het ontwerp maakt een zeer sterk statement, en ziet er toch behoorlijk draagbaar en bruikbaar uit.

1 like

Is dit de jouwe? Deze lijkt niet meer beschikbaar. Deze vind ik ook sterk (iets meer gekleed), maar conceptueel is degene die jij poste voor mij sterker dan wat er nu nog beschikbaar is.

1 like

De kast bekoort mij een stuk meer dan de wijzerplaat.

Ordinaire crosspost

5 likes

Ik dacht dat het merk ter ziele was gegaan.
2 Duitsers waarvan 1 een vormgever en de ander een econoom besloten om met kwalitatief goed materiaal een buitengewoon of uitgesproken design op de markt te zetten. Hebben rond de eeuwwisseling nog een artikel gekregen in tijdschrift Chronos.
eta binnenwerk, roestvrijstalen kast, serieuze lugs, chique aligator om de pols (vervangen door Ko band).
En een ontwerp dat goed doordacht is. Sterke lijnen, weinig toevalligheid.

Mijn uitvoering van de Avenue (lichte twijfel over de naam) is een gelimiteerde van die vechtersbaas die in karatefilms zn best doet. Ingefraiste sleuven met ruw oppervlak voorzien van zwarte lak op de kast is daarbij meest onderscheidend van de standaarduitvoering.

I love it, en draag het te weinig.

Thnx :grinning:

7 likes

Cool :sunglasses:

7 likes

Heel erg leuk! Dank voor de foto’s en de liefde. Hoe meer ik ernaar kijk denk ik dat het toch best vaak gedragen kan worden, zolang men dat doet met overtuiging. Het steekt grafisch en constructief echt heel leuk in elkaar en had volgens mij nog nooit van het merk gehoord. Niet heel betaalbaar, maar goed voor originaliteit mag ook worden betaald… Jammer dat dit een beperkte oplage was (leuk voor jou! Je hebt iets bijzonders). Overigens, ik weet niet wat Ko band is, maar de eenvoudige strakke band past echt enorm goed (beter dan krokodil vermoed ik).

1 like