Microbrand only

8 likes

Ja ik heb de normale summiteer gehad, was er weg van en dan toch plots verkocht omdat door de dunne bezel het horloge voor mij toch wel plots te groot oogde en ik daarop gefixeerd was. De afwerking is echt wel heel goed en de krasvrije coating daar ben ik echt fan van. Dus ik heb getwijfeld over deze, de geprinte markers en het uurwerk, ook miyota, doen me afhaken, want in deze niche zijn de everesten gelijkwaardig en ja na import nogal aan de dure kant. Als er echter een passeert op het juiste moment zal ik erbij zijn. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ziet er wel aardig uit. Als de prijs onder de €200,- blijft ook prima te doen.

Iemand wel eens van deze gehoord?

Zit er wel heel gaaf uit.

4 likes

Mooi. Komt van ver wat vintage Breguet over, ergens. Nooit van gehoord maar dat geldt voor 95% van wat in deze thread passeert. :smile:

1 like

Ziet er leuk uit, veelbelovende video over gezien ook. Helaas komt ie vanuit Korea en ben je gewoon 1200 ballen kwijt aan het einde van de rit als ik me niet vergis, voor dat geld zou ik het (nog) niet aandurven

1 like

De NA, een WUS special uit 2018. Gaaf horloge die als daily desk diver prima mee kan :surfing_man:

21 likes

Cool! Lijkt door de hoek(?) wel wat plat. Zit er wel wat diepte in de wijzerplaat? Ik bedoel verschil in hoogtes tussen de subdials en de hoofddial en misschien tussen de kleurvlakken? Of is het allemaal geprint?

Met dank aan @Racerke: een nieuwe funky vakantie knaller. :grin:

Bevalt goed tot zo ver. :+1:

17 likes

Mooi man!

1 like

Rijk uitgerust :innocent:

1 like

Thanks! Zie ook wat bekende zaken met een geliefde ex:

8 likes

Gaaf horloge zeg, nog nooit voorbij zien komen :ok_hand:t4:

1 like

Er zit wel degelijk wat diepte in.
Heb momenteel enkel de blauwe versie hier bij me en ben niet de beste fotograaf :slight_smile:

16 likes

Oh ja, de subdials zijn idd verzonken. Prachtige vertekening door dat gebolde glas. Veel plezier ermee!

1 like

Even een cross post, Gavox is een sympathiek merk :smiley: fijne dag allemaal!

6 likes

Vandaag de Makara Seaturtle BRONS

4 likes

behoorlijk stressen, maar het is gelukt om een de Scurfa M.S. 22 te bemachtigen!

Horloge is geïnspireerd door de in opdracht van de UK Navy gemaakte duikhorloges, ala Rolex milsub. Merk heeft wat mij betreft voldoende eigen ‘smoel’, om het niet als een hommage te bestempelen.

Ben erg benieuwd hoe deze in het echt is.

image

7 likes

Wat was er zo lastig?

Vind het een leuk merk trouwens!

Gewoon leuk zorgeloos ‘klokje’ :+1:

5 likes