Hij is er! Eindelijk. Maandag na een week op delay te hebben gestaan bij UPS kwam hij binnen. Pas toen hij weer onderweg was stond erbij dat hij een ‘customs check’ had gehad.
Had nog even geen tijd om de ruime band op maat te maken, maar ook dat is gebeurd.
Zie hier de Raven Trekker, de gele! Van deze totaalbatch van 300 Trekkers is dit nummer 46, voor wat het waard is.
Het horloge is echt fantastisch. De glossy gele plaat verandert van kleur in het licht. De uurmarkers, het datumvenster en de wijzers zijn perfect. De keramische inlay is heerlijk shiny en de lume is op orde.
Gewicht is lekker en hij ligt door de afmeting en de lage luggaten goed op de pols.
De band is top. Enige jammere vind ik de sluiting, die is solide maar wat rammelig.
Volgens mij hier nog niet voorbij gekomen, het Britse Constence met de Photoc (genoemd naar de zone in water waar nog daglicht rijkt, tot ca. 200m. Niet geheel toevallig ook de diepte tot waar deze Photic waterdicht is.). Met Miyota 9 series. Deze of toch een Baltic…?!
Vandaag draag ik de ErrediBi met titanium damast dial.
Kreeg van ErrediBi zelfingenomen een paar foto’s.
De Bolt met geïntegreerde band en de Larius met kleine seconde.