Microbrand only

Zat toch wel goed met mijn eerste indruk wat betreft de dial en kast ontwerp. :rofl: :+1: De Brunmontagne sausje herkenbaar aanwezig.
Je samenwerking heeft duidelijk invloed gehad.

2 likes

Haha ik vond het vooral leuk om ze zo lekker enthousiast over horloges te horen zijn. Dat de Brunmontagnes naar tevredenheid werden ontvangen maakte het nog mooier natuurlijk.

Ik vind het eigenlijk wel een ander ontwerp! Qua kastvorm en bezel zelfs heel anders. :grin:

2 likes

1 van mijn favorieten H2O Tiburon

7 likes

Geweldig mooi horloge met heel veel eigenschappen die ik op prijs stel: simpel design, 36.5 mm, geen datum, band met fully articulating links, anti scratch coating etc etc.

13 likes

Leuk om te horen, dat ze het “gewoon” hebben gedaan en zijn begonnen!

1 like

Idd wel anders, wat bij mij direct op kwam was de 6, zelfde type als bij de BM 12

1 like

Geinig drama tussen Borealis en een youtuber. Moet zeggen dat de reactie van 't bedrijf echt hilarisch slecht is.

? Huh?

Beetje random opmerking zo zonder link naar t filmpje. Ik heb ff gezocht, denk dat @Aruarian deze bedoelt

https://youtu.be/POeltwPTrmA

Gaat over dat Borealis “reviews” wil kopen / reclame wil maken ipv reviewers hun eerlijke mening wil laten geven. Een paar youtubers zijn het daar niet mee eens en nu wordt er gedreigd met een rechtzaak.


Jaguar op zich nog niet zien passeren, heel erg solide gebouwd, zeer tevreden

2 likes

Dan Henry 1970

3 likes

Mooi, Dan Henry…Heb zelf deze gehad en nu eenzelfde als Evil Panda (1964)

3 likes

Is dat diegene die flink duur op chrono staat?

Welke? Die van mij?
Nee, die op de foto heb ik aan een vriendin gegeven… was liefde op het eerste gezicht. :grin: Op het horloge dan heeaa…
De Evil Panda zit en blijft in mn kist en om mn pols.

Haha snap ik!

Ik ben nog op zoek naar de 1972 Maverick Chronograph, helaas te lang gewacht en uitverkocht. Vind Dan Henry qua afwerking altijd zeer mooi, dus ik begrijp de liefde :smile:

1 like

6 likes

Nieuw horloge van tuseno. Ziet er wederom goed uit. Vind de shellback ook nog steeds erg mooi

19 likes

Nordgreen uit :denmark:

9 likes

Synchron weer een keer!

8 likes

De Australiërs van Second Hour hebben het thema van het Field Watch opgepakt met de Sattelberg. Ik denk dat het prachtig is geworden.

Uploaden: Second Hour - Sattelberg - Black 8.jpg…

7 likes