Jatwerk is geen microbrand toch?
Ah de wekelijkse hommage/jatwerk/kopie/fake discussie. Gebruik de zoekfunctie en ga die topics lezen, hoeven we het hier niet dunnetjes over te doen voor de duizendste keer.
Pfff, inderdaad .
Nu nog iemand die schrijft dat je beter kunt doorsparen voor een Rolex. Kom er maar in .
Je kunt beter doorsparen voor een Rolex.
Nee hoor in dit geval zou doorsparen voor een Longines of Zenith al voldoende zijn…
Excuus. Ik dacht gewoon ik ga eens kijken in dit topic. Romantisch denkend aan kleine eigenwijze bedrijfjes die een gaaf horloge op de markt brengen voor acceptabele prijzen. Coole ontwerpen enzo. Gelukkig vond ik die ook in overvloed en daar werd ik vrolijk van. Totdat ik die foplongines van jou zag langskomen. That’s all.
Wat ik wèl weet is dat straum komende week met een nieuwe lijn komt met net zo, en zo mogelijk, nog mooiere dials!!!
Ik ben inmiddels voor bevooroordeeld maaaaaarr…
Dit vind ik toch wel erg mooi…en voor mij persoonlijk ook betaalbaar.
Ga je voor de rode?
Meerdere keren over nagedacht maar nog nooit de knoop doorgehakt. Iets houdt me tegen.
Jazeker de rode
Hier idem, maar waarom? Zijn echt tof.
Eens, maar dan staat die terugkerende druppelvorm mij weer tegen, het is ook altijd wat hè .
Ik heb mij erbij neergelegd dat 1 enkel detail een afknapper kan zijn.
Met sympathie overigens voor microbrands.
Hoewel dit geen microbrand is:
Ikea
Hahahahaha……
Ja wel een beetje…… maar met wat felle kleuren vind ik dat icm met een zwembroek en T-shirt wel een leuke zomercombinatie. Op iedere andere outfit blijft hij in de doos.
Eens…. Maar toch……. Ik kan altijd wel een andere verzinnen die toffer is . Ik denk dat het bij mij ligt aan de kastvorm icm de 22mm band…… daar zit voor mij iets wat niet helemaal lekker valt.
Beetje saai. Niet onderscheidend genoeg om op de knop te drukken. Ik heb bij deze het meest getwijfeld vanwege zijn unieke kleur icm de 3D effecten onder de saffier: