Microbrand only

Ik vond sowieso dat er toffe dingen in dat mapje zaten :grin:

1 like

Mee eens Ed! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

22 likes

18 likes

Gaaf! Hoe is de “kwaliteit” van zo’n DevilRay? Zien er heel degelijk uit.

1 like

Ziet er erg goed uit qua kwaliteit! Dit is een Limited version in samenwerking met WatchGecko, zien er qua dial en afwerking net anders uit maar NTH is overall een erg degelijke microbrand (eerder ook horloge van gehad)

1 like

Niet de beste foto, zit in de kroeg :grinning:. Heerlijk horloge, draagt lekker slank. Is NTH Nacken modern blue.

Fijne zaterdag! :pray::beer:

4 likes

Het heeft wel wat. Meer, veel meer, dan de gemiddelde klok die je daar aantreft.

Ik heb de Echo/Neutra Averau met blauwe wijzerplaat. Prachtig afgewerkt, veel value for money

24 likes

Leuke naam, een Belhamel om je pols :joy:

16 likes

Ik krijg steeds meer Instagram horloge spam :sweat_smile:. Ditmaal een Duits horloge dat binnenkort op Kickstarter komt met Sellita uurwerk. 42mm en 11,7mm dik. Benieuwd naar de prijsstelling.

8 likes

3 likes

Cadola Galathea

8 likes

Na -voor mijn doen- geruime tijd bewust niks gekocht te hebben, toch maar weer eens een gokje gewaagd met een microbrand pre-order. De Arken Alterum. Voor mijn doen een heel sportief en modern ogend horloge (met een snufje inspiratie van de VC Everest). Een gemodificeerde 9015 aan boord, waardoor deze nu een GMT geworden is, met dag/nacht indicator en datum subwijzerplaat. Sites als Hodinkee, Worn&Wound en Fratello hebben het horloge kennelijk al in handen gehad, en het is ook niet hun/zijn eerste release, dat geeft mij voor nu voldoende vertrouwen. Geduld is wel een schone zaak met levering in -verwacht- januari 2024.

https://arken.uk/store/arkenalterum1122

9 likes

Dryden Heartlander in het echt :grin:

9 likes

Nieiwe relaae van Nezumi. Dit is toch wel lekker zomerknaller en qua specs voor dit geld niet verkeerd…

• Assembled in Germany

• Automatic GMT cal.NH34 movement by Seiko

• 40+ hours of power reserve when fully wound

• Fixed bezel with a 24h scale

• Custom cream colored Grade A Swiss Super-LumiNova®

• Brushed 316L Stainless Steel case

• Water resistant to ( 20 ATM ) 200 m / 660 ft.

• Diameter: 40mm excluding crown

• Case height: 12mm (+1.55mm domed glass)

• Lug to lug: 47mm

• Lug width: 20mm

• Screw down crown with trademark branding

• Screw on machined case back with branding

• Double domed genuine sapphire crystal with AR ( anti reflective ) coating on the inside

12 likes

Gaaf ding. Heb je m gekocht?

9 likes

Fraai

Jazeker, heb zelfs de Seiko SPB213J1 weg gedaan:

16 likes

maandje in da house… Super blij mee kleurknaller!

10 likes