MIDO only

Deze Belluna vind ik nog steeds oneindig mooi. Let niet op de datum, ik verzeker dat ie vandaag om de pols zit :+1:t3: :wink:

11 likes

Wat een uitzicht… werelderfgoed…

De Beemster

6 likes

10 likes

13 likes

8 likes

Hij staat te koop omdat ik kijk naar een mooie duiker, maar het blijft een heerlijk horloge.

6 likes

12 likes

Ha vers bloed met deze commander volgens mij?
Sehr schön hoor!
Welkom hier en flink posten
:star_struck::heart_eyes::ok_hand:t3:

Zo vers is dat bloed ook weer niet…:wink:
Mn commander sinds gisteren terug in orde gekregen, de tige kwam steeds los
Maar na veel prutsen en vloeken rerug in orde gekregen!

1 like

Haha ook de 7e vandaag en kwartier later!

6 likes

Croco doet hem goed :relieved:

6 likes

Absoluut :star_struck::+1:t3:

1 like

Vandaag…vandaag is een feestdag. Na al zeker twee jaar verlekkerd te kijken naar de great walls van anderen, mijzelf ook getrakteerd bij juwelier Hour Passion in roermond.
De keuze ging tussen de waanzinig mooi stoere stalen versie die al veel langskomt in deze draad, of de chique dressy rose gouden. De laatste was degene waarmee ik meteen al een klik voelde, ook voegt deze wat nieuws toe aan mijn non-vintage deel in de collectie.

Hierbij wat eye candy,…wat ben ik blij hiermee. Zolang begeerd :smiley:. Er zitten zoveel details en laagjes in het ontwerp. Je blijft maar kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

19 likes

Top aanschaf! Wij kabouters hebben oog voor kwaliteit :+1:t3: :wink:

9 likes

Dat zeker Jeroen. Ik vind het een heerlijk merk dit. Erg veel kwaliteit en relatief onbekend, dus iets unieks. Matched ook goed met mijn ocean star.

10 likes

Absoluut, zeker vintage had natuurlijk vaak manufactuur uurwerkjes.

Mijn bijna vintage exemplaar heeft een quartz als hart maar wel een vrij bijzondere.

7 likes

Ja deze vind ik ook erg fraai. Dit ontwerp is geen 1 uit een dozijn. Heel gaaf ook. (Net als je GMT)

1 like

Wat zijn ze gaaf hè!:heart_eyes::ok_hand:

Mooi met de rose kast en op leer, geniet ervan!

11 likes

Dank je wel. Was een lastige keuze, want de stalen versie is ook geweldig. Lekker stoer en sportief. Gelukkig wordt de gezamelijke collectie in deze draad steeds completer en kunnen we genieten van elkaars plaatjes…Mnom mnom mnom mnom.

1 like

Kun je er later vast bijkopen, heb ik ook voor mijn GMT gedaan. De prijzen van Mido zijn gelukkig niet zo gek als bij sommige andere merken…

1 like