MIDO only

Ik ben gelijk op jacht gegaan en moest aan Ocarat denken. Ze hebben er een voor me besteld! Ik had overigens m’n Chronomaster al bij ze gekocht. Misschien kun je het daar proberen en kunnen ze er meer bestellen?

Kende je het horloge al of ben je erachteraan gegaan door mijn post ?

Heb ze in ieder geval een bericht gestuurd met de vraag of ik ze ook nog kan kopen bij hen. Bedankt om je info te delen !

Ik heb vorig jaar de zwarte gekocht en weer verkocht. Had toen geluk dat ik Coster heel vroeg had aangeschreven.

De zwarte beviel me uiteindelijk niet helemaal, maar het idee van het horloge vind ik werkelijk te gek! Dus ik hoop dat deze versie het wel helemaal is :relaxed:

En ik had de lancering nog niet op de blogs opgepikt. Dus op zoek gaan kwam wel door jouw bericht!

2 likes

Die zwarte moest ik ook niet, daar heb ik verleden jaar zelfs niet naar omgekeken.
Maar deze :heart_eyes: :star_struck:

Dus begrijp je wel. En die heb je toch met een mooie winst kunnen verkopen dus sowieso geen issue.

Ondertussen weet ik wat meer. Bij Ocarat hebben ze er 20 stuks in bestelling staan en er zijn 9 gereserveerd. Jij bent de 9de :slight_smile:
Dus ben ik weer de 10de maar hier garanderen ze me wel de levering.
Op voorwaarde natuurlijk, en dat kunnen zij dan wel zeggen, dat Mido de 20 bestelde stuks ook echt levert. Ik ben pas zeker als ik ze echt heb.

Heb jij ze al betaald? Bij mij hebben ze een mandje gemaakt met het horloge erin en dat kan ik nu bestellen maar moet het direct betalen. Zelfde bij jou?

1 like

Yep, zo heb ik dat ook gedaan. Inlog, mandje, betalen. Ook nog eens netjes met PayPal mocht er écht iets fout gaan. Maar Ocarat is inmiddels best een grote partij voor zover ik het kan zien. Ik vertrouw het wel en alles is ook heel netjes met de Chronomaster verlopen.

1 like

Er staan er al een paar op chrono:

Wel heeeel gaaf hoor! :star_struck:

Da’s rap. Voor de zwarte wordt meer dan 2k op C24 gevraagd. Vind het moeilijk voor te stellen dat iemand het ook betaalt, maar ben benieuwd wat deze grijze gaan doen. Ik wil de mijne iig lekker gaan dragen! Kleur <3

Op Ebay staan er ook.

Dat komt doordat Hodinkee ze op 1/10 verkocht heeft in hun webwinkel. Dus wereldwijd komt het horloge vrij op 1/11. Zie ook Mido website.
Behalve Hodinkee dus.

Binnen enkele uren was ze daar uitverkocht maar uiteraard zijn er handelaars, die ze daar gekocht hebben en nu met flinke winst verder verkopen.

Oudje dan maar!

Heeft niemand op het HF een gekocht?

7 likes

Interessante kleurrijke duiker. Tevens kudos voor de Finse koffiekop/mok👍🏽.

Haha thanks, klok is inderdaad kleurrijk!
Mok zal in doorgeven aan de “baas”

aangekomen

13 likes

Heey gaaf! Van harte!

1 like

De mijne is ook vandaag

… volgens de verzender … geen pakket te zien helaas :roll_eyes:

1 like

Das dikke bummer, ook van Ocarat?
Hoop echt op een goede afloop!!

1 like

Dan heb je ze beide!!! Heel erg gaaf!

1 like

Oui.
Moest jij tekenen voor ontvangst?

Dank!

Vooralsnog niet :stuck_out_tongue:

Nee,maar komt wel goed!! Zat er ook aan te denken maar andere keuzes gemaakt!

1 like

Ik moest ze bij de post ophalen, je kon kiezen, gratis leveren bij de post of voor 1 of 2 euro extra aan huis. Ben gierig …
En daar heb ik idd moeten tekenen.

1 like